loading...
فروشگاه
t بازدید : 59 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

سامی یوسف - اورجینال

 

مجموعه آهنگ های جدید سامی یوسف. سامی یوسف به زبان‌های انگلیسی، ترکی استانبولی، ترکی آذربایجانی، فارسی، هندی و عربی تصنیف‌های مذهبی خوانده‌ است. نام سامی یوسف با آهنگ های اسلامی معروف شد.

سامی یوسف در تیرماه سال ۱۹۸۰ در یک خانواده آذری در شهر تهران متولد شد. نام او د‌ر واقع «سیامک راد‌منش» است. پد‌ر وی، آهنگساز، ترانه‌سرا و موزیسین مشهور ایرانی مقیم بریتانیا، بابک رادمنش می باشد؛ او در ۳ سالگی به همراه خانواده‌اش به این کشور مهاجرت نموده و در ۱۸ سالگی برای تحصیل وارد فرهنگستان سلطنتی موسیقی در لندن شد.

سامی یوسف مسلمانی است که معتقد است موسیقی راهی برای رساندن پیام اسلام و تشویق جوانان به اینکه به هویت و دین خود افتخار کنند، است. موسیقی او غالباً دربر گیرنده ترانه‌هایی با مضمون اسلام و مسلمان بودن در جهان امروز است. وی همچنین از موضوعات اجتماعی و بشر دوستانه در موسیقی خود استفاده می‌کند.

عده‌ای موفقیت سامی یوسف را در قبال چهره او و یا کلیپ‌هایی که از آهنگ‌هایش ساخته می‌شود، می‌دانند اما بی شک مضامین اجتماعی، آرمان‌گرایانه و اعتراضی ترانه‌ها و آهنگ‌هایش هم در این موفقیت، بخصوص در موسیقی جهان اسلامی، بی‌تأثیر نیست.

سامی یوسف به زبان‌های انگلیسی، ترکی استانبولی، ترکی آذربایجانی، فارسی، هندی و عربی تصنیف‌های مذهبی خوانده‌ است.

نام سامی یوسف با آهنگ های اسلامی معروف شد.

کلیپ های این مجموعه :

ALLAH
AL-MUALLIM
MEDITATION
SUPPLICATION
YA MUSTAFA
DUA(TURKIS
EDI-SONG
FREE
HASBI-RABBI
MAKE-A-PRAYER
MOHAMMAD
MOHAMMAD2
MOTHER
….

حاوی 2 VCD
شماره مجوز: 188/69280

فروشنده: میهن مال

قیمت: 6,500 تومان

روش خرید: برای خرید سامی یوسف - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید سامی یوسف - اورجینال

t بازدید : 68 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

فلیکس مندلسون. اورجینال

 

یاکوب لودویگ فِلیکس مِندِلسون-بارتولدی (۳ فوریه ۱۸۰۹ - ۴ نوامبر ۱۸۴۷) از آهنگسازان یهودی‌تبار آلمان در اوائل دوره رمانتیک بود.

مندلسون در یک خانواده یهودی - پروتستان در شهر هامبورگ آلمان به دنیا آمد. وی از جمله آهنگ‌سازان متمولی بود که فارغ از گرفتاری‌های مادی، زندگی پرنشاطی را گذراند.

پدر بزرگش یک فیلسوف یهودی و پدرش یک بانکدار ثروتمند بود که مذهب یهود را رها کرد و پروتستان شد و نام خانوادگی بارتولدی را برای خود برگزید.

خانواده او علاقه زیادی به هنر و ادبیات داشتند پس مندلسون از همان اوان کودکی به یادگیری پیانو و ویولون پرداخت تا احتمالاً در نه سالگی برای نخستین بار کنسرت داد . وی از ۱۸۱۷ در برلین نزد فردریک زلتر آموزش هارمونی و آهنگسازی گرفت.

مندلسون نخستین کسی بود که با اجرای پاسیون سن متیو در ۱۱ مارس، ۱۸۲۹ عظمت باخ را به جهانیان شناساند و نام او را زنده کرد.

همانطور که خود می‌پنداشت، مانند موتسارت نابغه بود و هنگامی که بیش از هفده سال از عمرش نگذشته بود یکی از شاهکارهای ادبیات موسیقی، اورتور «رویای نیمه شب تابستان» را روی نمایشنامه شکسپیر نوشت. «مارش عروسی» معروف مندلسون نیز بخشی از همین اثر است.

فروشنده: پرشین شاپ

قیمت: 6,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید فلیکس مندلسون. اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید فلیکس مندلسون. اورجینال

t بازدید : 86 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

آموزش دستی کاشت خیار گوجه و فلفل _ اورجینال

 

شماره مجوز : 155/35214

- آموزش تکنیک ها و روش های برتر برای محصول دهی زیاد با کیفیت بسیار مطلوب

- توضیحات و راهنمایی های کامل از آغاز کاشت و دوره جوانه زنی و نشا تا زمان برداشت محصول

- توضیحات کامل در مورد انتخاب نوع بذر کاشت برای کاشت و برداشت بهترین نوع محصول

- توضیحات کامل در مورد مکان مناسب و همچنین اندازه سطح کاشت بوته ها و فاصله آن ها

- توضیحات کامل در مورد (گرده افشانی) رفع مشکل نبود باد و حشرات در گلخانه و ارائه روشهای
مقرون به صرفه

- توضیحات کامل در مورد بستن بوته ها و ارتقاع آن

- توضیحات کامل در مورد بیماریها و کمبودها و راههای مقابله با آن ها

و ...

فروشنده: روز سی دی

قیمت: 5,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید آموزش دستی کاشت خیار گوجه و فلفل _ اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آموزش دستی کاشت خیار گوجه و فلفل _ اورجینال

t بازدید : 3465 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

معافیت سربازی"اورجینال"

 




در اجرای مصوبه مقام معظم رهبری (فرمانده کل قوا) در رابطه با قانون خدمت عمومی به جهت بهره گیری بیشتر و بهتر از افراد، ارتقا سطح علمی کشور و بهره مندی واحدهای نیازمند از نیروی افراد، کمک به زمینه های بعدی اشتغال این نیرو ها، ایجاد زمینه لازم جهت شکوفایی استعدادهای کارآفرینان توسط ظرفیت های کارآفرینی و اثربخشی بکارگیری این نیرو ها در طرح نوسازی و طرح توسعه ای و همچنین پیشنهاد هیئت محترم مجلس شورای اسلامی در رابطه با افزایش اشتغال زائی، سال 82 مجلس لایحه ای تصویب کرد و از طرف رهبری، فرماندهی کل قوا با آن موافقت شد که مطابق آن افراد با شرایط خاص و واجد شرایط به جای انجام خدمت سربازی در واحد های متقاضی اعم از واحدهای خدمات مهندسی و سایر بخش های تابعه، مراکز تحقیق و توسعه، واحدهای صنعتی و معدنی و یا ادارات مربوط به آنها، مشغول به کار شوند و بعد از سپری کردن دوره، کارت پایان خدمت خود را دریافت نمایند.





آموزش طرح سرباز صنعت معافیت از سربازی



در واقع شما دیگر به سربازی نمیروید و دیگران شما را به عنوان سرباز نمی شناسند، بلکه به عنوان کارمند آنجا هستید و همچنین شما نیز مانند سایر کارمندان رسمی آن اداره دارای حقوق و مزایای خاص آن شرکت هستید.

البته قابل ذکر است که این مورد با مواردی همچون سرباز معلم یا بهیار به طور کلی فرق میکند که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

توضیحات تفضیلی در مورد طرح معافیت از سربازی :

در این طرح شما به جای انجام خدمت سربازی، کارمند موقت اداره ای میشوید و مدت زمان شاغل بودن شما در آن اداره به عنوان مدت زمان خدمت سربازی شما خواهد بود.
به عنوان مثال اگر شما قرار است 18 ماه خدمت کنید به همان مدت در اداره ای مشغول به کار میشوید و مدت اشتغال شما در آن اداره به عنوان دوره 18 ماهه سربازی شما محاسبه میشود و همچنین در این مدت شما از کلیه مزایای کارمندی و حقوق آن اداره نیز بهرمند میشوید.

مزایایی که میتوان برای این طرح شمرد عبارتند از :

- عدم رفتن به سربازی
- عدم خدمت در شهرهای غیر بومی (خدمت در شهر خودتان به عنوان کارمند)
- دریافت حقوق هم تراز حقوق سایر کارمندان آن اداره (در حالی که حقوق سربازی بسیار پایین است)
- محسوب شدن مدت خدمت شما در آن اداره به عنوان سابقه کار برای شما
- ادامه دادن تحصیلات در حین انجام خدمت سربازی
- امکان اشتغال به کارهای دیگر بعد از اوقات اداری
- دریافت کارت پایان خدمت همانند سایر سربازان که دوره خدمت خود را گذرانده اند
- و ...

برای روشن تر شدن قضیه یک مثال عملی می زنیم :

در حالت عادی (گذراندن خدمت سربازی) : در این حالت به فرض مثال اگر شما مدرک دیپلم دارید و میخواهید ادامه تحصیل دهید ابتدا مدت 2 سال خدمت سربازی خواهید داشت و پس از پایان این دوره 2 ساله شما باید 2 سال تحصیل کنید تا مدرک فوق دیپلم خود را دریافت نمایید و پس از 4 سال بدون هیچ سابقه کاری وارد عرصه کاری و بازار شوید.

در حالت استثنایی (استفاده از این طرح) : در مدت 2 سال خدمت سربازی با توجه به اینکه شما کارمند یک اداره در شهر خود هستید و پس از پایان ساعات اداری اختیار وقتان را دارید میتوانید ادامه تحصیل دهید و هم زمان با خدمت سربازی مدرک فوق دیپلم خود را نیز بگیرید و پس از 2 سال علاوه بر داشتن کارت پایان خدمت، مدرک فوق دیپلم، 2 سال نیز سابقه کاری مرتبط با رشته خود داشته باشید و به راحتی در سایر ادارات و چه بسی در همان اداره قبلی خود مشغول به کار شوید.



با وجود همه توضیحاتی که داده شد ما قضاوت را به عهده شما میگذاریم



شرایط لازم برای استفاده از این طرح :

این طرح شرایط خاصی نیز دارد که شما به عنوان یک مشمول به خدمت باید آنها را داشته باشید تا بتوانید از ویژگی های این طرح استفاده نمایید.

- عدم داشتن سابقه خدمت قبلی
- عدم داشتن غیبت بیش از 2 سال
- داشتن سواد حداقل دیپلم
- عدم داشتن غیبت در هنگام گذراندن دوره خدمت (غیبت فقط با شرایط خاص به عنوان مرخصی اداری امکان پذیر است)

توضیحات بیشتر جهت روشن تر شدن بیشتر موضوع :

شاید شما با خود بگویید چرا دولت باید چنین امکاناتی را به مشمولان نظام وظیفه دهد و اصلا این بسته چه کمکی می تواند به من بکند ؟

در پاسخ به این سوال شما باید گفت که این طرح به صورت آزمایشی از سال 82 آغاز شده است و دولت در نظر دارد در صورت موفقیت این طرح آن را ادامه دهد که تا کنون این طرح ادامه داشته است و آنطور که مشخص است دولت از اجرای این طرح راضی بوده است.
ولی متذکر میشویم که سالیانه تنها 600 الی 800 نفر مشمول این طرح میشوند که در مقابل پذیرش سالانه 150 هزار نفر به عنوان مشمول نظام وظیفه رقم بسیار ناچیزیست و تنها راه حل استفاده از این طرح آن است که شما به طور کامل به کلیه اطلاعات این طرح دسترسی داشته باشید تا بتوانید چند قدم از سایرین در این راه جلوتر باشید و اولویت بیشتری نسبت به مشمول شدن در این طرح داشته باشید.
کاری که این بسته می کند آن است که کلیه اطلاعات مورد نیاز شما جهت استفاده از این طرح را در اختیار شما قرار میدهد تا به آسانی و با مطالعه آن بتوانید مراحل قانونی استفاده از این طرح را داشته باشید.

محتویات این بسته چیست ؟

این بسته شامل موارد زیر میباشد :


+ یک لوح فشرده قابل اجرا در کلیه کامپیوتر ها با سیستم عامل های مختلف که شامل محتویات زیر است :
- توضیحات تکمی در مورد این طرح
- مدارک و اسناد مورد نیاز جهت اقدام به استفاده از طرح
- مجموعه مقالات حرفه ای در اشتغال زایی
- و ...

زمان مناسب برای اقدام به این طرح چه زمانی میباشد ؟

جهت استفاده از این طرح شما باید 45 روز قبل از تاریخ های زیر اقدام کنید :
دوم ماه های اردیبهشت، تیر، شهریور، آبان، دی و اسفند هر سال

بهتر آن است که شما هر دو ماه یک بار جهت مشمولیت به استفاده از این طرح اقدام کنید تا غیبت نخورید.

پرسش و پاسخ های متداول در مورد این طرح :

با توجه اینکه هنوز موعد اعزام من فرا نرسیده است آیا میتوانم در این طرح شرکت کنم ؟
بله هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و شما فقط باید 45 روز قبل از موعد های اعلام شده اقدام به ارسال مدارک کنید.

من در حال گرفتن مدرک دیپلم هستم، آیا میتوانم هم زمان جهت استفاده از این طرح نیز اقدام کنم ؟
خیر، برای ثبت نام در این طرح شما باید مدرک رسمی دیپلم خود را داشته باشید.

آیا سطح تحصیلات در طول دوره اشتغال تاثیر دارد ؟
بله، مسلما هرچه تحصیلات شما بالاتر باشد مدت زمان خدمت شما و در نتیجه اشتغال شما به عنوان سرباز صنعت در آن اداره کمتر خواهد بود.

آیا پس از پذیرفته شدن در طرح باید کار خاصی کنم ؟
نخیر، پس از قبولی در این طرح از سوی سازمان نظام وظیفه لیستی از مراکز پذیرنده شما در اختیار شما قرار خواهد گرفت که با استفاده از آن شما می توانید در یکی از مراکز اعلام شده مشغول به کار شوید.

آیا این طرح فقط در استان و شهرهای بخصوصی اجرا میشود ؟
خیر، این طرح شامل کلیه شهرها و استان های کشور می باشد.

احتمال قبول شدن من در این طرح چقدر است ؟
همانگونه که گفته شد میزان پذیرش این طرح سالانه 600 الی 800 نفر می باشد و لازمه موفقیت در این طرح، اقدام به موقع، پیگیری مستمر و همچنین فراهم کردن شرایط لازم جهت مشمولیت در طرح میباشد. ما به شما این اطمینان را میدهیم که با بسته حاضر می توانید به راحتی مراحل قانونی این طرح را انجام دهید و با همت خود، کمک های ما و عنایت خداوند متعال حتما در کسب قبولی از این طرح موفق خواهید بود.

توجه داشته باشید که با توجه به محدود بودن میزان پذیرش این طرح، اولویت با کسانی است که زودتر جهت استفاده از این طرح اقدام نمایند، پس افزایش شانس موفقیت خود در این طرح همین امروز اقدام کنید.



این بسته شامل یک عدد CD می باشد که با پک کاملا شکیل و اختصاصی تقدیم شما میگردد.

اورجینال


شماره :2863


فروشنده: صفر سیصد و یازده دات کام

قیمت: 3,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید معافیت سربازی"اورجینال"، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید معافیت سربازی"اورجینال"

t بازدید : 176 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

Orginal سریال افسانه شجاعان - دوبله فارسی

 

مشخصات
نام: افسانه شجاعان، شیائو آئو جیانگ خو
نام اصلی: 笑傲江湖 / Xiao Ao Jiang Hu
نام انگلیسی: Laughing in the Wind / State of Divinity / The Smiling, Proud Wanderer / Blood Cold and Proud Hot
ژانر: ووشیا
زبان: ماندارین
کشور: چین
کانال: سی‌سی‌تی‌وی
قسمت‌ها: ۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰۰۱
آهنگ پایانی: شیائو آئو جیانگ خو توسط لیو خوان و فِی ونگ
بر اساس رمان: جین یونگ


این سریال بر خلاف چیزی که در نگاه اول خشن و تخیلی نشان می دهد ، سریالی بسیار آموزنده ، با احساس و لطیف است . طبیعت زیبا ، پر معنی و آموزنده بودن ، با احساس بودن سریال ، انتخاب عالی هنرپیشه ها ، حرکتهای زیبای رزمی ، داستانی جذاب ، حرکت دوربین عالی ، افکتهای صوتی و . . . از خصوصیات کم نظیر این سریال می باشد. این محصول با دوبله فارسی قابلیت پخش در دی وی دی خانگی و کامپیوتر آماده عرضه می باشد

افسانه شجاعان یا Xiao Ao Jiang Hu نام سریالی تلویزیونی است که در سال ۲۰۰۱ در شبکه سی‌سی‌تی‌وی چین پخش شد. دارای ۴۰ قسمت و با بازی لی یا پنگ و شو چینگ و به تهیه کنندگی جانگ جی جونگ و کارگردانی خوآنگ جیئن جونگ و یوئن بین است. این سریال بر اساس رمانی نوشته جین یونگ سال ۱۹۶۷ است. ماجرای سریال درباره جوانی به نام لینگ خو چونگ است. بچه یتیمی که توسط استاد یوئه بو چون و همسرش بزرگ شد. او شاگرد اول یوئه بو چون (رئیس گروه خوآشان) است. بسیاری از شمشیرزن‌ها و رزمی کارهای آن زمان به دنبال دست نوشته آموزش شمشیرزنی بی شیه (شمشیر زنی پیشرفته) بودند که کسی آن را یاد می‌گرفت قدرتش فوق العاده افزایش پیدا می‌کرد تا حد شکست ناپذیری. دست نوشته آموزش شمشیر زنی بی شیه در دست خانواده لین قرار داشت



رئیس گروه چینگ چنگ، یو تانگ خای برای به دست آوردن این دست نوشته و هم به خاطر کینه‌ای که نسبت به این خانواده داشت با نقشه‌ای قصد حمله به این خانواده را داشت. خانواده لین گارد حفاظتی فو وِی در فو جیان هستند با اتفاقات مرموز و کشته شدن تعدادی از افرادش که پیش می‌آید آنها تصمیم به فرار می‌گیرند که در واقع تله گروه چینگ چنگ است. گروه چینگ چنگ آقا و خانم لین را دستگیر ولی پسرشان لین پینگ جی با دخالت لینگ خو چونگ و دختر استاد یوئه، یوئه لینگ شان از دست آنها فرار می‌کند. و در ادامه لینگ خو چونگ مجبور است با گروه چینگ چنگ مبارزه کند
شماره مجوز 6534/567899

فروشنده: ال چی

قیمت: 9,000 تومان

روش خرید: برای خرید Orginal سریال افسانه شجاعان - دوبله فارسی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید Orginal سریال افسانه شجاعان - دوبله فارسی

t بازدید : 60 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

آموزش تصویری کار با سیستم عامل آندروید(اورجینال)اشانتیون EBOOK

 

شماره مجوز:738463

اندروید نام سیستم‌عاملی است که گوگل برای تلفن همراه و تبلت ها عرضه نموده و با همکاری ده‌ها شرکت بر روی گوشی‌های تلفن همراه قرار می‌دهد. اندروید بر پایهٔ هسته لینوکس ساخته شده‌است.

شرکت توسعه دهندهٔ این سیستم‌عامل توسط شرکت گوگل خریداری شده و سپس به صورت منبع باز ارائه گردیده است . این سیستم‌عامل به توسعه دهندگان اجازه می دهد که کدهای مدیریت شده ای به زبان Java برای کنترل ابزارهای شرکت گوگل فراهم آورند. توسعه دهندگان می توانند برای کنترل ابزارهای ارائه شده توسط شرکت گوگل از کتابخانه مبتنی بر جاوای ارائه شده به همراه این سیستم‌عامل استفاده نمایند. اولین گوشی همراه ارائه شده با این سیستم‌عامل HTC Dream نام دارد که در سال ۲۰۰۸ میلادی ارائه گردید. گوگل سیستم‌عامل خود که ویژه دستگاه‌های قابل حمل مثل تلفن همراه و لوح‌رایانه است را با هدف رقابت با سیستم‌عامل‌هایی چون iOS، ویندوز موبایل و سیمبیان عرضه کرده‌است.

حال در این مجموعه قصد اموزش این سیستم عامل را به شما داریم . جزئیات نصب و پیکربندی محیط کار و همچنین ایجاد محیط کاربردی ساده و ... از ویژگی های این اموزش میباشد . در این اموزش مشکلات احتمالی کار با کد های جاوا هم بررسی میشود .در نظر داشته باشید که این اموزش تنها شما را با نحوه کدنویسی این سیستم عامل اشنا میکند و محیط کاربردی برنامه نویسی ان را به شما معرفی میکند . زبان اموزش انگلیسی و با کیفیت مطلوب تهیه شده است

شرح قسمت های این اموزش :

- شروع کار
- ایجاد یک پروژه جدید
- روش استفاده از دکمه ها و توابع کلیکی
- روش استفاده از چک باکس ها و طرح های نیمه پیشرفته
- استفاده از دکمه های رادیویی
- هشدار ها
- استفاده از لیست ها پایه
- دیالوگ های اخطار
- ایتم های لیست
- مفاهیم پایه ای
- مفاهیم نرم افزار های چند فعالیتی





و اما محصولی که با این مجموعه جهت هر چه بالاتر بردن سطح مخاطب ارائه می شود مجموعه 4000 کتاب الکترونیکی تخصصی و عمومی می باشد که خود این مجموعه ارزشمند دارای قیمت بالایی می باشد که شما می توانید با خرید این محصول این مجموعه را به صورت هدیه از ما دریافت کنید در ادامه توضیحاتی در مورد این گنجینه ارزشمند آمده است


شاید برای شما هم پیش آمده که برای یافتن یک کتاب خاص به چندین کتابفروشی مراجعه کرده اید و بعد از گذراندن چندین ساعت، خسته و کوفته با دست خالی به خانه بازگشته اید!
ما برای حل مشکل شما، چاره ای اندیشیده ایم…
ما مجموعه ای جامع و کامل از کتابهای الکترونیک، به صورت کاملا دسته بندی شده در موضوعات مختلف را آماده کرده ایم تا شما با صرف زمانی اندک و صد البته هزینه ای بسیار کم، کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید.
حتی گاهی پیش می آید که بدون هیچ ذهنیت قبلی به کتاب فروشی میروید و با ده ها هزارتومان هزینه تعداد انگشت شماری کتاب میخرید. میتوانید با هزینه ای زیر ده هزار تومان صاحب ۱۰۰ جلد؟ نه!! ۱۰۰۰ جلد؟ نه!! 4000 جلد کتاب شوید و هر گاه که خواستید رایانه تان را روشن کنید و بر اساس موضوع دلخواه یا مورد نیازتان یک کتاب را پیدا کرده و مطالعه نمایید.
ما امکانی را فراهم کرده ایم که شما بتوانید با یک بار صرف زمان و هزینه 4000 جلد کتاب فارسی در موضوعات مختلف را خریداری و تا مدتها از آن استفاده کنید.
موضوعات این کتابها عبارتند از:
اجتماعی
ادبیات
بانوان
نونهالان
پزشکی و بهداشت
تاریخ
تجارت و بازاریابی
داستان و رمان
شعر و غزلیات
هنر و تاریخ هنر
مذهبی
مدیریت
موفقیت و کامیابی
تجارت و بازرگانی
زبان
فکر و اندیشه
کامپیوتر و علوم مربوطه
اینترنت
جغرافیا
علوم نامانوس
نقد و بررسی
اطلاعات عمومی
مقالات علمی فرهنگی هنری

کتب این مجموعه به صورت PDF و EBOOK میباشند

فروشنده: وطن كالا

قیمت: 9,200 تومان

 

روش خرید: برای خرید آموزش تصویری کار با سیستم عامل آندروید(اورجینال)اشانتیون EBOOK ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید آموزش تصویری کار با سیستم عامل آندروید(اورجینال)اشانتیون EBOOK

t بازدید : 48 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

نگاهی به زندگی کمال الملک

 

کمال‌الملک

فیلم گذری است بر بخشهایی از زندگی تاریخی (( کمال الملک )) نقاش معاصر .

این مجموعه شامل 2 سی دی می باشد .

نگاهی به زندگی کمال الملک :

محمد غفاری معروف به کمال‌المُلک نقاش ایرانی (حدود ۱۲۲۷ تا ۱۳۱۹ ش) یکی از مشهورترین و پرنفوذترین شخصیت‌های تاریخ هنر معاصر ایران به شمار می‌‌آید.

با کار او جریان دویست‌سالهٔ تلفیق سنت‌های ایرانی و اروپایی به پایان می‌رسد و سنت طبیعت‌گرایی اروپایی در قالب نوعی هنر آکادمیک تثبیت می‌شود.

زندگی و کار

کمال الملک یا محمد غفاری در تهران زاده شد ولی سال‌های کودکی خود را در کاشان گذراند. در نوجوانی به تهران رفت و در مدرسه دارالفنون زیر نظر علی اکبر خان مزین الدوله آغاز به هنرآموزی کرد. ناصر الدین شاه به هنگام بازدید از این مدرسه کار او را پسندید و وی را به دربار فراخواند. دیری نگذشت که شاه به او لقب «نقاش باشی و پیشخدمت حضور همایونی» داد. (۱۲۶۱ ش) فعالیت مستمر او در مقام نقاش دربار و معلم شاه بسیار مقبول افتاد و از این رو لقب «کمال الملک» گرفت. پرده معروف به تالار آینه از جمله مهم‌ترین آثاری بود که در این سال‌ها به وجود آورد. پس از کشته شدن ناصر الدین شاه کمال الملک برای مطالعه به اروپا رفت. (۱۲۷۶ ش) مدتی بیش از سه سال را در فلورانس، رم و پاریس گذرانید؛ و در موزه‌ها به رونگاری از آثار استادانی چون رامبراند و تیسین پرداخت. در پاریس با فانتن لاتور آشنا شد. سفر اروپا تأثیری مثبت در اسلوب کار و حتی طرز دید او گذاشت. او به دستور مظفر الدین شاه به ایران بازگشت (۱۲۷۹ ش) و کار در دربار را ادامه داد، ولی عملاً نتوانست با خواست‌های شاه جدید کنار بیاید. به عراق رفت و چند سالی را در آنجا گذرانید. (۱۲۸۰ تا ۱۲۸۳ش) پرده‌های زرگر بغدادی (۱۲۸۰ ش) و میدان کربلا (۱۲۸۱ ش) را به هنگام اقامتش در عراق نقاشی کرد. او اگرچه به مشروطه خواهان متمایل بود (پرده علیقلی خان بختیاری (سردار اسعد) گواه آن است) در جنبش مشروطه مشارکت مستقیم نداشت. در سال‌های بعد مدیریت مدرسه صنایع مستظرفه را بر عهده گرفت. در این مدرسه با کوشش فراوان به پرورش شاگردان همت گماشت که زبده‌ترین شان خود استادانی در مکتب او شدند. سرانجام به دلیل اختلافاتی که با وزیران معارف بر سر استقلال مدرسه پیدا کرد، از کار تدریس و شغل دولتی دست کشید (۱۳۰۶ ش) و به ملک شخصی خود در حسین آباد نیشابور کوچید. (۱۳۰۷ ش) در آنجا بر اثر حادثه‌ای از یک چشم نابینا شد؛ اما تا سال‌های آخر زندگانی به نقاشی ادامه داد. کمال الملک از همان آغاز فعالیت هنری اش تمایلی قوی و آشکار به روش و اسلوب طبیعت گرایی اروپایی داشت. با ظهور کمال الملک وظیفه‌ای جدید برای نقاش دربار معین شد. او می‌‌بایست رویداد ها، اشخاص، ساختمان ها، باغ‌ها و غیره را همچون عکاسی دقیق ثبت کند تا به عادی‌ترین مظاهر زندگی و محیط درباری سندیت تاریخی بخشد. بی سبب نیست که کمال الملک در این دوره اغلب پرده هایش را با افزودن شرحی درباره موضوع رقم می‌‌زد. (مثلاً: طبیعت بیجان با گلدان و پرنده شکار شده، ۱۲۷۳خ) با این زمینه فکری و هنری کمال الملک به اروپا رفت. هدف او شاید فقط ارتقای سطح دانش فنی اش بود. ولی در موزه‌ها آثار استادان رنسانس و باروک را دید و شیفته آنها شد. منطقاً او به لحاظ فرهنگی، ذهنی و سابقه هنری آمادگی رویارویی و احتمالاً بهره گیری از جنبش‌های دریافتگری (امپرسیونیسم) و پسا-دریافتگری را نداشت. اما زیبایی‌شناسی کلاسیسیسم رنسانس و سبک و اسلوب بغرنج هنرمندانی چون رامبراند را نیز به درستی درک نکرد (چنان که مثلاً در هیچ یک از نقاشی‌های کمال الملک و شاگردانش نشانی از آشنایی با اسلوب لعاب رنگ کاری به چشم نمی‌خورد.) با این حال آکادمی گرایی در او قوت گرفت؛ و هنگامی که به ایران بازگشت بیش از پیش به هنر دانشگاهی سده نوزدهم وابسته شده بود. حتی بعداً در بازنمایی موفقیت آمیز برخی موضوع‌های اجتماعی نیز از این وابستگی رهایی نیافت. او اساساً چهره نگار و منظره نگار بود؛ و در تک چهره‌هایی چون «سید نصرالله تقوی» قابلیت و مهارت خود را به حد کمال نمایان ساخت. کمال الملک با کوشش‌های خود در مقام نقاش و معلم پاسخی متناسب با شرایط اجتماعی و فرهنگی زمانه اش به ضرورت تحول هنری جامعه داد. بازتاب این کوشش‌ها در ذهن مردم خصوصیات اخلاقی، نحوه زندگی و واقعه کور شدنش از او یک مرد افسانه‌ای ساخت. از جمله دیگر آثارش: دورنمای صفی آباد (۱۲۵۳ ش)؛ عمله طرب؛ حوضخانه صاحبقرانیه (۱۲۶۱ ش)؛ منظره آبشار دوقلو (۱۲۶۳ ش)؛ مرد مصری (۱۲۷۵ ش)؛ فالگیر یهودی؛ دهکده مغانک (۱۲۹۳ ش)؛ تک چهره خود هنرمند (۱۲۹۶ ش)؛ تک‌چهره صنیع الدوله؛ نیمرخ هنرمند (۱۳۰۰ ش)؛ منظره کوه شمیران (۱۳۰۱ ش). سرانجام محمد غفاری (کمال الملک) در ۲۷ مرداد سال ۱۳۱۹ درگذشت. نسخه اصل تعدادی از تابلوهای مشهور کمال الملک در کاخ گلستان در معرض نمایش قرار دارد

فهرست آثار

آثار کمال‌الملک از سال 1290خ تا زمانی که چشمش آسیب دید:

1- مرد برهنه 2- دورنمای دماوند 3- دورنمای دیگری از دماوند 4- آخوند رمال 5- تصویر نیم‌تنه ناصرالدین‌شاه 6- تصویر مشهدی ناصر 7- زن پای چراغ 8- خانه سنگی 9- خانه دهاتی 10- دورنمای دیگری از باغ مهران 11- کپیه از تابلوی مزین‌الدوله (تابلو میوه) 12- سن ماتیو 13- کپیه تیسین 14- رمال بغدادی 15- تصویر عضدالملک 16- دورنمای مغانک 17- پیرمرد (ناتمام) 18- مصری 19- تصویر دیگر مصری 20- فانتن لاتور 21- کبک بی‌جان 22- تصویر نیم‌تنه اتابک 23- صورت جوانی کمال الملک 24- رمال 25- تصویر کمال‌الملک در حال تبسم 26- زرگر 27- صورت کمال‌الملک با کلاه 28- بن‌زور 29- پرتیه 30- صورت دیگری از کمال‌الملک با شنل 31- تصویر زن(مداد) 32- زری یراقی‌های جهود 33- صورت دیگری از جوانی کمال‌الملک 34- زنجیری 35- تصویر زن (که با همکاری گوردیجانی کشیده شده) 36- تصویر مرحوم ذکاء الملک 37- تصویر رامبراند 38- تصویر دیگری از کمال‌الملک 39- دورنمای چراغ‌برها 40- بازار مرغ فروش‌ها 41- صورت سردار اسعد 42- قالیچه صورت رامبراند 43- قالیچه صورت کمال الملک 44- قالیچه دورنمای منظره‌ای از شمیران 45- تصویر مرحوم حاج نصرالله تقوی 46- قالیچه دورنمای یاخچی‌آباد 47- کپیه رافائل 48- کپیه تابلوی دیگری از تیسین 49- کپیه ونوس 50- تصویر مظفرالدین شاه 51- تصویر احمد شاه 52- تصویر کمال‌الملک (آبرنگ) 53- تصویر مولانا (آبرنگ) 54- عرب خوابیده (آبرنگ) 55- حوض صاحبقرانیه 56- تکیه دولت 57- دورنمای پس قلعه 58- دورنمای زانوس 59- تالار آیینه 60- دورنمای لار 61- صورت ناصرالملک 62- تصویر پسر ناصرالملک 63- تصویر مشیرالدوله 64- تصویر وثوق‌الدوله 65- تصویر ضیع‌الدوله 66- پرنده الوان (آبرنگ) 67- دورنمای شهر از پشت‌بام صاحبقرانیه 68- دورنمای کوه شمیران از پشت‌بام مدرسه (ناتمام) 69- قالیچه منظره خیابان شمیران 70- زن 71- کپیه باسمه فرنگی (به دستور احمدشاه) 72- کپیه باسمه‌ای دیگر (به دستور احمدشاه) 73- نوازنده‌ها 74- تصویر ایستاده یکی از پیشخدمت‌های دربار 75- نیم‌تنه یکی از درباریان (آبرنگ) 76- بازار کربلا 77- منظره آبشار دوقلو 78- منظره حوض و فواره قصر گلستان 79- تصویر میرزاعلی‌اصغر خان اتابک (نیم تنه) 80- تصویر میرزا علی‌اصغرخان (تمام قد) 81- تصویر آقاعلی‌معین‌الحضور (آبرنگ)

روزشمار زندگی کمال‌الملک

* 1226: تولد کمال الملک در تهران
* 1226: سفر به کاشان در شش ماهگی
* 1234: سفر به تهران برای تحصیل
* 1235: ورود به مدرسه دارالفنون
* 1242: ورود به دربار به دستور ناصرالدین شاه
* 1255: گرفتن لقب نقاش‌باشی

1258*: گرفتن لقب نقاش‌باشی خاصه

* 1262: ازدواج با زهرا خانم
* 1263: به دنیا آمدن دخترش نصرت
* 1267: متهم شدن به دزدی، هنگام کشیدن تابلوی تالار آیینه
* 1269: گرفتن لقب کمال‌الملک از ناصرالدین شاه
* 1272: آغاز به آموختن زبان فرانسه
* 1273: سفر به اروپا و اقامت در ایتالیا
* 1274: ورود به پاریس 1276: دیدار با مظفرالدین شاه در فرانسه
* 1277: چاپ زندگی‌نامه کمال‌الملک در روزنامه شرافت، شماره شصت
* 1277: بازگشت به ایران و گرفتن نشان درجه اول و حمایل سبز مخصوص دربار
* 1278: سفر به عراق، هم‌زمان با سفر مظفرالدین شاه به خارج
* 1280: بازگشت به ایران و تمارض مصلحتی به سکته
* 1285: مرگ مظفرالدین شاه و خوب شدن سکته استاد!
* 1287: پیشنهاد تأسیس مدرسه صنایع مستظرفه به دولت
* 1296: درگذشت پسرش حسینعلی خان
* 1297: درگذشت همسرش
* 1298: درگذشت مادرش حدود
* 1300: نابینا شدن یک چشمش
* 1302 تا 1306: درگیری کمال‌الملک با وزرای معارف دولت وقت
* 1306: استعفا و آغاز بازنشستگی و اقامت در حسین‌آباد نیشابور
* 1319: درگذشت کمال‌الملک

این مجموعه شامل 2 سی دی می باشد .

این مجموعه به صورت اورجینال می باشد

فروشنده: گران

قیمت: 4,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید نگاهی به زندگی کمال الملک، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید نگاهی به زندگی کمال الملک

t بازدید : 49 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

اسرار حرم حضرت ابوالفضل (ع)

 




مجموعه ای دیدنی و تاثیر گذار

از مرقد حضرت ابوالفضل (ع)

برای علاقه مندان !



قیمت : 3800 تومان تعداد :1 سی دی اورجینال




مجموعه ای دیدنی و تاثیر گذار
از مرقد حضرت ابوالفضل (ع)

برای علاقه مندان !

تصاویری از ضریح و بیان معجزاتی که اتفاق افتاده و

تصاویری از سرداب و آبی که مرقد حضرت ابوالفضل را

احاطه کرده است .

همان آبی که فرزندان پیامبر در ظهر عاشورا 14 قرن پیش
در حسرتش جان دادند

امروز

در حرم قمر بنی هاشم ،به طرز معجره آسایی
نا بینا را بینا می کند ، بیمار سرطانی را شفا می دهد

و از 50 سال قبل تاکنون این آب در یک سطح ثابت مانده و هر
چه از آن استفاده می شود نه کم و نه زیاد می‌شود.


قیمت : 3800 تومان تعداد :1 سی دی اورجینال



شیخ عباس 74 ساله ، که 36 سال خادم حرم حضرت ابوالفضل العباس

علیه السلام در مورد جریان آب دور قبر علمدار کربلا گفت:

قبلا دو چشمه در سرداب مطهر وجود داشت که از 400 سال قبل که آب

لوله‌کشی نبود این آب مرتب می‌جوشید و از یک طرف وارد و از طرف دیگر

خارج می‌شد که مزه و طعم آن آب از بهترین آب معدنی امروز هم بهتر بود

و آن سرداب پله داشت مردم می‌آمدند و از آن آب به عنوان تبرک استفاده

می‌کردند که آب در تابستان خنک و در زمستان گرم بود، اما یک فرد از خدا

بی‌خبر آمد به بهانه اینکه یک ترکی در دیوار حرم اباالفضل پیدا شده گفت،

می‌خواهم آزمایش کنم این اب از کجا می‌آید و بعد آن دو چشم را کور کرد

و هر چه تلاش کردند، نتوانستند آن دو چشمه احیا شود اما بعد از دو ماه

آب دوباره بالا آمد و به سرداب رسید و آن آب اینقدر چشم‌های کور شده را

شفا می‌داد


قیمت : 3800 تومان تعداد :1 سی دی اورجینال




از 50 سال قبل تاکنون این آب در یک سطح ثابت مانده و هر
چه از آن استفاده می شود نه کم و نه زیاد می‌شود.

وی ادامه داد: شما به

خوبی می‌دانید اگر آب به مدت 10 روز در یک جا بماند گندیده می‌شود، اما

این آب با وجود اینکه درب ورودی آن بسته شده مانند گلاب می‌ماند و در

اطراف قبر مطهر حضرت اباالفضل حلقه زده و همچنان بسیار تازه و معطر

مانده است. شیخ عباس ادامه داد: این آب به ارتفاع یک متر بالاتر از قبر

قرار دارد، اما هرگز وارد مرقد مطهر نشده و من این‌ها را به چشم خود

دیده‌ام و بارها شاهد بوده‌ام چقدر افراد کور وارد حرم شده و چند قطره از

این آب در چشمان آنها ریخته شده و بینا شده‌اند و یا افرادی دارای امراض

پوستی و سرطانی با استفاده از این آب شفا پیدا کرده‌اند. وی ادامه داد:

مگر آب دریای رحمت اباالفضل تمام می‌شود. وی افزود: هم اکنون در

بخش درب صاحب‌الزمان مرقد مطهر اباالفضل پنجره کوچکی قرار دارد که

وصل به سرداب حرم است و اگر نگاه کنید از آن مرتب بوی گلاب می‌اید و

این همان آبی است که متأسفانه خادمان کنونی در ورودی آن را و راه

رسیدگی به سرداب را به روی زوار بسته‌اند.



قیمت : 3800 تومان تعداد :1 سی دی اورجینال




فروشنده: ستاره شرق

قیمت: 4,900 تومان

 

روش خرید: برای خرید اسرار حرم حضرت ابوالفضل (ع) ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید اسرار حرم حضرت ابوالفضل (ع)

t بازدید : 57 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

ملاک انتخاب در ازدواج اورجینال

 

یکى از سپرهاى قوى براى حفظ دین، ازدواج است. تسریع در امر ازدواج فایده‏هاى فراوانى دارد و تأخیر آن زیان‏هاى بسیار. کم‏تر عاملى پیدا مى‏شود که به اندازه فساد و انحرافات جنسى، به نوجوانان و جوانان لطمه بزند. این مفاسد لطمه هایى مى‏زند که در کل زندگى و در طول عمر انسان تأثیر نامطلوب دارد. حال که ازدواج مفید و لازم است، باید ببینم معیارهاى یک همسر خوب چیست؟
در انتخاب همسر باید متوجه باشیم مى‏خواهیم کسى را انتخاب کنیم که یک عمر در کنار او زندگى کنیم. نباید این مسئله مهم از روى احساسات و بدون دقت و مشورت انجام گیرد، زیرا اگر انسان دچار همسر ناشایست یا نامتناسب و ناهماهنگ شود، کارش بسیار مشکل خواهد بود. مبادا با خود بگوید: فعلاً ازدواج مى‏کنم و اگر در آینده نتوانستیم با هم زندگى کنیم، می توانیم از هم جدا ‏شویم.
براى انتخاب همسر باید معیارهایى داشته باشیم؛ یعنى دختر و پسر، باید ملاک‏ها و میزان هایى داشته باشند و بدانند چه همسرى، با چه مشخصات و چه صفاتى مى‏خواهد؟ مى‏توان ملاک‏ها و معیارها و خصوصیاتى را که در انتخاب همسر باید در نظر گرفته شود، به دو قسم دسته بندى کرد:
1 - آن هایى که رکن و اساس اند و براى زندگى سعادتمندانه حتماً لازم اند؛
2 - آن هایى که شرط کمال هستند و براى بهتر و کامل‏تر شدن زندگى اند و بیشتر به سلیقه و موقعیت افراد بستگى دارند.
به طور کلی ملاک های دسته اول عبارتند از:
1 - تدیّن و دیندارى، کسى که پاى بند دین نیست، تضمینى وجود ندارد که پاى بند رعایت حقوق همسر و ادامه زندگى مشترک باشد. اگر یکى دیندار و دیگرى بى دین باشد، زندگی آنان روى سعادت را نخواهد دید. سعادت بدون دیانت محال است. اگر هر دو بى دین باشند، باز تضمینى وجود ندارد که رعایت حقوق یکدیگر را بنمایند. البته منظور از دیندارى و تدیّن این است که پاى بندی به اسلام داشته باشند و اسلام را با جان و دل پذیرفته و در عمل به آن کوشا باشند، نه تدین سطحى و بى ریشه و بى عمل.
پیامبر(ص) به شخصى که مى‏خواست ازدواج کند، فرمود: «علیک بذات الدین؛ (1) بر تو باد که همسر دیندار بگیرى».
در مورد دیگرى فرمود: «کسى که با زنى به خاطر ثروتش ازدواج کند، خداوند او را به حال خودش وامى‏گذارد و کسى که فقط به خاطر زیبایى با زنى ازدواج کند، دراو امور ناخوشایند خواهد دید. کسى که به خاطر دین و ایمانش با او ازدواج کند، خداوند همه آن امتیازات را برایش فراهم خواهد کرد».(2)
دین دار بودن، به این است که داراى صفات ذیل باشد: عفت، حجاب، حیا، نجابت، اخلاق خوب، خوش حرف و خوش زبان بودن، اهل نماز و مناجات، علاقه‏مند به قرآن و اهل بیت پیامبر(ص)، ترس از خدا داشتن، آبرونگه‏دار بودن، اسراف کار نبودن و...
2 - اخلاق خوب از ویژگى‏هاى لازم و اساسى براى همسر است. منظور از اخلاق خوب تنها خنده رویى و خوش خلقى نیست، بلکه به معناى اخلاق اسلامى داشتن و نفس را تهذیب و پاک نمودن است.
پیامبر(ص) فرمود: «اذا جاءکم من ترضون خُلقه و دینه فزوّجوه و ان لا تفعلوا تکن فتنة فى الارض و فساد کبیر؛(3) با کسى که اخلاق و دینش مورد پسند باشد، ازدواج کنید. اگر چنین نکنید، فتنه و فساد بزرگى در زمین به وجود خواهد آمد».
فردى از امام رضا(ع) سؤال کرد: براى دخترم خواستگارى آمده که بد اخلاق است. آیا دخترم را به او بدهم؟ حضرت فرمود: «لا تزوّجه ان کان سیئى الخُلق؛(4) اگر بد اخلاق است، دخترت را به او نده».
نمونه اخلاق بد، لجاجت و یکدندگى، تکبر نسبت به همسر، بى ادب بودن، بى وفایى، کینه توزى، سوءظن داشتن، سبکى و هرزگى، کم ظرفیتى و بى تابى، با محبت نبودن و بد چشم بودن است.
3- شرافت خانوادگى: منظور از شرافت خانوادگى، شهرت و ثروت و موقعیت اجتماعى نیست، بلکه منظور نجابت و پاکى و تدین خانوادگى طرفین است، زیرا ازدواج با یک فرد مساوى است با پیوند با یک خانواده و فامیل و ایجاد یک نسل. در ازدواج و انتخاب همسر معقول نیست که انسان بگوید: من مى‏خواهم با خود این فرد زندگى کنم و کارى به کار خانواده‏اش ندارم. لذا پیامبر(ص) فرمود: «انظر فى أى شى تضع ولدک فان العرق دساس؛ نیک بنگر که فرزندت را در کجا قرار مى‏دهى، زیرا نطفه و ژن‏ها و خصوصیات ارثى، خواه ناخواه منتقل مى‏شود و تأثیر مى‏گذارد».
پیامبر(ص) فرمود: «بنگرید چه کسى را به همسرى بر مى‏گزینید، زیرا فرزندان، شبیه و مانند دایى هایشان مى‏شوند».(5)
باز حضرت فرمود: «ایاکم و خضراء الدمن قیل یا رسول الله: و ما خضراء الدمن؟ قال: المرءة الحسناء فى منبت السوء؛ از سبزه‏هاى قشنگى که روى مزبله‏ها سبز میشود، پرهیز کنید. پرسیدند: مقصودتان چیست؟ فرمود: زن زیبایى که در خانواده ناپسندی رشد کرده باشد (پسر نیز همین طور).(6)
4 - زیبایى: زیبایى نیز یک امتیاز است و در شیرینى و سعادت زندگى زناشویى تأثیر به سزایى دارد. اگرانسانى، قیافه ظاهرى و اندام همسرش را نپسندد و او را دوست نداشته باشد، ممکن است به طور ناخواسته به او ستم و جفا کند و از او بهانه و ایراد بگیرد و زندگى را بر او تلخ نماید یا حتی بعد از ازدواج دل به دیگری دهد.
به همسران سفارش شده است که خود را براى هم بیارایند و یکدیگر را اشباع و ارضا کنند تا از انحرافات و مفاسد مصون بمانند.
5 - کفو همدیگر بودن: سنخیت و تناسب و همتایى در علم و سواد و دین و ایمان و فرهنگ و فکر و اخلاق و تحصیلات علمى و سن و مال اگر در تمامى جهات تناسب بیشتر باشد، مشکلات خانوادگى کم‏تر خواهد بود.(7)هر قدر روحیات دختر وپسر به یکدیگر نزدیکتر باشد پیوند ازدواج آن دو از استحکام بیش تری برخوردار خواهد بود.دختر دیندار باید باشخص دیندار ازدواج کند زیرا دیندار وبی دین به طور طبیعی در مواردی با یکدیگر اصطکاک و در گیری خواهند داشت.فرد تحصیل کرده هم بهتر است با شخص درس خوانده ازدواج کند تا یکدیگر را درک کنند.هم چنین تجربه نشان داده است که وقتی اختلاف سن بین دخترو پسر زیاد باشد‌، پس ازگذشت سالیانی استحکام خانواده دچار تزلزل می شود.البته همانندی کامل امکان پذیر نیست و نباید در انتخاب همسر وسواسی بود ، ولی همانندی نسبی لازم است.
احادیث و روایاتی که بیان شده ، اگر چه بیشتر خطاب به مردان در انتخاب همسر است ، اما معیار هایی که در آنها آمده کلی است و در انتخاب همسر از طرف زنان نیز همین معیارها وجود دارد.
ملاک‏ها و معیار و مسائل دیگرى که بیشتر مربوط به سلیقه و موقعیت افراد است در دسته‏ى دوم قرار مى‏گیرد و مى‏توان از آن صرف نظر کرد مانند: هم نژاد بودن ، یا هم شهری بودن ، یا هم زبان بودن.

فروشنده: پرشین شاپ

قیمت: 12,000 تومان

روش خرید: برای خرید ملاک انتخاب در ازدواج اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید ملاک انتخاب در ازدواج اورجینال

t بازدید : 44 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)
 

سمینار ازدواج موفق دکتر فرهنگ اورجینال

 

نگاهتان را نسبت به مسئله ازدواج بازتر کنید .





بیش از ۱۰۰۰ دقیقه فایل تصویری سخنرانی دکتر فرهنگ پیرامون مسئله موفقیت در ازدواج

شرایط و چگونگی ازدواج موفق

انتخاب فرد مناسب برای ازدواج

به دل نشستن (آیا عشق برای ازدواج لازم است؟)

ازدواج با چه کسانی ممنوع است؟

شناخت قبل از ازدواج

مجموعه سوالات جلسه خواستگاری

و….


انتخاب فرد مناسب برای ازدواج

به دل نشستن (آیا عشق برای ازدواج لازم است؟)

این محصول به همه خانواده ها به خصوص آنهایی که خودشون یا یکی از اعضای خانوادشون در شرف ازدواج هستن شدیدا توصیه میشه

در این سمینارها خیلی موارد جالب و به درد بخوری گفته میشه که قطعا به شما کمک میکنه دیدتون نسبت به مسئله ازدواج بازتر بشه و خیلی چیزهای جدید در این مورد یاد بگیرید
ضمنا این سمینارها حالت خشک و جدی و کسل کننده اصلا نداره و شما حتما از شنیدنشون لذت خواهید برد

در مراسم خواستگاری چه باید کرد ؟

چه سوالاتی باید پرسید ؟

چگونه باید رفتار کرد تا نظر والدین زوجه را به خود جلب کرد ؟

با دیدن این سمینار میتوانید خوشبخت شوید

[Imc:Pic1

شامل مباحث زیر:

شرایط و چگونگی ازدواج موفق انتخاب فرد مناسب برای ازدواج معیارهای انتخاب همسر بحث های کفویت(تشابه بین زن و شوهر) فرهنگی، ادراکی، اعتقادی، نگرشی، اقتصادی، سیاسی، شخصیتی و ظاهری تناسب شخصیتی توافق و عدم توافق تقسیم بندی شخصیتی جمع بندی کفویت ها بلوغ پاسخ به سوالات اصالت خانوادگی و ازدواج فامیلی سلامت جسم به دل نشستن (آیا عشق برای ازدواج لازم است؟) سن ازدواج ازدواج زودهنگام و دیرهنگام جمع بندی معیارهای ازدواج






بیش از ۱۰۰۰ دقیقه فایل تصویری سخنرانی دکتر فرهنگ پیرامون مسئله موفقیت در ازدواج

در ۳ DVD با کیفیت صدا و تصویر عالی

قابل پخش در تمام دستگاه های دی وی دی پلیر خانگی و هم کامپیوتر





تعداد قسمت: ۲۸ مبحث

فرمت: قابل پخش در تمام دستگاه های پخش خانگی و کامپیوتر

زمان: بیش از ۱۰۰۰ دقیقه

تعداد دی وی دی: ۳ عدد کامل اورجینال

شماره مجوز: 155/ 133054

فروشنده: مهسا

قیمت: 12,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید سمینار ازدواج موفق دکتر فرهنگ اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید سمینار ازدواج موفق دکتر فرهنگ اورجینال

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 151
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 1,954
  • بازدید کلی : 39,159