loading...
فروشگاه
t بازدید : 49 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

stemsport

 

*محصولی شگفت انگیز برای ورزشکاران حرفه ای
Stem Sport ترکیبی از Stem Enhance و Stem Flo می باشد که با D-Ribose غنی شده است. نقش D-Ribose تهیه انرژی برای سلول های بدن و به طور خاص سلول های ماهیچه ای می باشد. این مطلب به بدن در طول تمرینات و فعالیت های شدید ورزشی کمک می رساند. با Stem Sport ورزشکاران حرفه ای از تمرکز بهتر، بازده و کارایی بالاتر و زمان ترمیم، بهبود و ریکاوری سریع تر بهره خواهد برد.
تمرکز بهتر، زمان ریکاوری کمتر، بازده بالاتر
فعالیت های بدنی و فیزیکی در ورزش حرفه ای به طور طبیعی باعث آسیب دیدگی فیبرهای ماهیچه ای (سلول های ماهیچه ای) در سراسر بدن می گردند. با آزاد سازی طبیعی سلول های بنیادی و جاری شدن آنها در جریان خون Stem Sport به بدن شما کمک می نماید تا یه طور طبیعی، خود را در زمان بسیار کوتاه تری تعمیر، بازسازی و ترمیم نماید تا ورزشکار بتواند با سلامت و آمادگی کامل به فعالیت حرفه ای خود بازگردد.
ترکیبات موجود در Stem Flo همچنین به تمرکز بهتر ورزشکار در طول مسابقات و تمرینات فشرده کمک می نماید.
* Stem Sport و مسئله دوپینگ ورزشی
Stem Sport شامل هیچ گونه ترکیبی که در لیست مواد ممنوعه سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ ورزشی world anti doping association) wada ) قید شده نمی باشد.
Stem Sport
مهمترین دغدغه ورزشکاران حرفه ای بازیابی نیروی بدنی است. هرچه زمان این بازیابی کمتر باشد ورزشکار با آمادگی و تاثیر بیشتری به فرم ایده آل باز می گردد. متاسفانه شناخته شده ترین داروهایی که این امر را تسهیل می نماید در فهرست مواد نیروزای سازمان مبارزه با دوپینگ قرار دارند اما این محصول فرآورده ای طبیعی است که ضمن آنکه کلیه خواص و ویژگی های داروهای تکمیلی و نیروزا را به همراه دارد به هیچ وجه خصلت دوپینگی نداشته و عاری از مواد نیروزای ممنوعه است.

*نمایندگی فروش در ایران شرکت سبلان طلائی آسیا (سطا تک ) به شماره ثبت 430765
*برای توضیحات بیشتر در مورد ترکیبات این محصول یعنی Stem Enhance و Stem Flo می توانید به آدرس وب سایت کمپانی تولیدکننده www.stemtech.com در کشور کانادا مراجعه نمائید.

فروشنده: سطا تک

قیمت: 480,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید stemsport، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید stemsport

t بازدید : 55 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)
 

امپندنت رزگلد

 

داخل این محصول تکنولوژی انحصاری به کار رفته به نام AFT یا امایزد فیوژن تکنولوژی این تکنولوژی مستقیما روی هاله انرژی موجودات زنده تاثیر مثبت می گذاردو باعث می شود این هاله پورنورتر وبدون هیچ هفره ای باشد
جنس این گردن اویز زیبا از تیتانیوم cpبا گرید2 است داخل این گردن اویز 12 تا کریستال معدنی به کار رفته که با فناوری نانو به هم پیوند خوردن و با تکنولوژی امایزد فیوژن سطح انرژی اون رو بالا بردن این گردن اویز درست روی سینه ما قرار می گیرد و باعث می شود:
1.ناهنجاری های موجود در میدان های انرژی بدن ما از بین برود.
2.به کاهش سطوح استرس کمک می کند.
3. انرژی سلول های بدن را افزایش می دهد.
4. انرژی مایعی که می نوشیم غذایی که می خوریم وهوایی که تنفس می کنیم را افزایش می دهد.
5. انرژی بدن را افزایش داده و اون رو به سطح متعادل و طبیعی خودش می رساند به این حالت متعادل و طبیعی اصطلاحا هموستاز گفته می شود.این حس رو زمانی تجربه می کنید که کنار دریا میون کوه یا جنگل هستید تجربه می کنید.
6.مقاومت بدن در برابر بیماری را به وسیله تسهیل اکسیژن رسانی به سلول ها را افزایش می دهد.
7.ودر نهایت باعث می شود تا شما خواب راحت تری داشته باشید و هنگام بیدار شدن سریع تر به حالت نرمال و طبیعی برسید.
این محصول در کاهش بسیاری از بیماری ها موثر است:
1.بیماری های قلبی عروقی
2.ناراحتی های معده
3.اسم
4.برونشیت
لازم به ذکر است این محصول صرفا به عنوان مکمل دارویی توصیه می شود.

فروشنده: بازاریابان ایرانیان زمین

قیمت: 700,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید امپندنت رزگلد، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید امپندنت رزگلد

t بازدید : 57 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

قلم اموند

 

داخل این محصول تکنولوژی انحصاری به کار رفته به نام AFT یا امایزد فیوژن تکنولوژی این تکنولوژی مستقیما روی هاله انرژی موجودات زنده تاثیر مثبت می گذاردو باعث می شود این هاله پورنورتر وبدون هیچ هفره ای باشد
جنس این میله از استیل ضد زنگ است داخل این میله 12 تا کریستال معدنی به کار رفته که با فناوری نانو به هم پیوند خوردن و با تکنولوژی امایزد فیوژن سطح انرژی اون رو بالا بردن این میله انرژی طبیعی که در زمین وجود دارد وبدن ما به اون احتیاج دارد را می تواند تولید کند.وقتی این میله رو در جهت عقربه های ساعت دور کانال های انرژی یا همون چاکراهاکون بچرخانیم این انرژی وارد بدن ما می شود:
1.دردو ناراحتی را از بین می برد و به بهبود بدن کمک می کند.
2.انرژی موجود درمایعی که می نوشیم وغذایی که می خوریم را افزایش می دهد.
3.جریان انرژی را در بدن تقویت کرده و از بلوکه شدن ان جلوگیری می کند و همچنین توانایی بدن و مقاومت ان را دربرابر بیماری ها افزایش می دهد.
این محصول می تواند در کاهش بسیاری از بیماری ها موثر باشد:
1.دردهای عضلانی و مفاصل
2.ms
3.واریس
4.رماتیسم
5.ناراحتی های پوستی
6.میگرن
لازم به ذکر است این محصول فقط به عنوان درمان مکمل توصیه می شود.


فروشنده: بازاریابان ایرانیان زمین

قیمت: 550,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید قلم اموند، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید قلم اموند

t بازدید : 78 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)
 

**نویسنده (با 16 LED)**

 

کیت دارای 16 LED می باشد که به ترتیب روشن و سپس خاموش می شوند.

ولتاژ کار مدار بین 6 تا 12 ولت DC است.

کیت نویسنده یک مدار معروف و پرمصرف است. این کیت شامل 16 عدد دیود نورانی (LED) می‌باشد. به ازای اضافه کردن هر آی سی 4015، 8 عدد دیود نورانی به مدار افزوده می‌گردد.
راه اندازی مدار:

با اتصال یک ولتاژ صاف شده (DC) از 6 ولت تا 12 ولت به مدار، نویسنده شروع به روشن و خاموش شدن می‌کند. بهترین حالت را 9 ولت دارد، با 12 ولت هم به خوبی کار می‌کند. با تغییر پتانسیومتر سرعت روشن و خاموش شدن کم و زیاد می‌شود. اگر بخواهیم کیت را به باتری اتومبیل وصل کنید برای جلوگیری از سوخته شدن مدار در اثر اشتباه در وصل سیم‌های + و – بهتر است یک عدد دیود یکسو ساز را سر راه سیم مثبت مدار به طوری که پایه کاتد (منفی) دیود به طرف فیبر باشد قرار دهید.

شرح کار علمی مدار:

فیلیپ فلاپ کوچکترین واحد حافظه است و تا زمانی که به وسیله‌ی ورودی تحریک نشده حالت مدار را در سطح منطقی مثبت یا منفی حفظ می‌کند. رجیستر مجموعه‌ای ترکیبی از فلیپ فلاپ‌ها است که عمل فوق را به طور گسترده‌تر انجام می‌دهد. آی سی 4015 از دو شیفت رجیستر تشکیل شده است و هر کدام قادر است سطوح منطقی مثبت یا منفی را به چهار بار مختلف (مثلاً LED) انتقال دهد. بنابراین برای مدار نویسنده با 16 LED به چهار شیفت رجیستر و در نتیجه دو آی سی 4015 احتیاج است. یک آی سی 555 در این مدار قرار داده شده که به صورت منو استابل (تک ضربه‌ای) عمل می‌کند و وظیفه تحریک رجیسترها به عهده این آی سی است. پایه 3 IC1 که خروجی منو استابل است به پایه‌های 1 و 3 (clock Pulse) دو آی سی دیگر متصل است و هنگامی که سطح منطقی این خروجی به صورت تک ضربه‌ای تغییر می‌کند حالت هر رجیستر عوض شده و سطح ولتاژ را به چپ یا راست شیفت (انتقال) می‌دهد و این عمل باعث روشن شدن ترتیبی LED ها می‌گردد. تراشه‌های CMOS (مثل 4015) با ولتاژ بین 3 تا 15 ولت بخوبی کار می‌کند و چون این مقدار ولتاژ ( و در نتیجه جریان) برای LEDها سری شده تا جریان را محدود کرده از آسیب رسیدن به آن جلوگیری شود. سرعت عملکرد IC1 (555) توسط پتانسیومتر کنترل می‌شود و با تغییر دادن آن می‌توان فرکانس پالس رجیسترها را تغییر داد و سرعت روشن شدن LED ها را کم و زیاد نمود.

این مجموعه با بهترین بسته بندی و دفترچه راهنما به تمام نقاط کشور عزیزمان ارسال می شود.

فروشنده: عصر شاپ1

قیمت: 15,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید **نویسنده (با 16 LED)**، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید **نویسنده (با 16 LED)**

t بازدید : 56 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

**خرگوش (چشمک زن)**

 

خرگوش (چشمک زن)



یک چشمک زن بسیار زیبا است که دو عدد LED بجای چشمها و یک LED برای دهان آن قرار گرفته ، متناوبا چشمک می زنند.

تغذیه مدار 3 تا 12 ولت DC است.

یکی از کیت های آموزشی مقدماتی الکترونیک می باشد. علاوه بر جنبه های آموزشی و علمی می توانید آن را به عنوان تزیین یا کار دستی نیز به کار برید. این کیت را می توانید به راحتی در اتومبیل جاسازی نموده تا با فشار به پدال ترمز ، روشن شود یا روی دوچرخه و موتور نصب کرد و هرجای دیگری که به فکرتان می رسد. در تاریکی شب این کیت جلوه و درخشش فوق العاده ای خواهد داشت.

راه اندازی مدار :

برای روشن کردن کیت کافیست 4 عدد باتری قلمی را در جاباتری قرار داده ، با وصل ولتاژ به مدار کیت خرگوش شروع به روشن و خاموش شدن می کند. می توانید کیت خرگوش را به وسیله باتری به دوچرخه تان وصل کنید. شما می توانید خرگوش را به چراغ ترمز یا سقف ماشین وصل کنید که هنگام ترمز گرفتن یا باز کردن در ، خرگوش شروع به چشمک زدن و جلب توجه نماید. این کیت را می توان در خیلی از جاها به عنوان تزیین یا جلب توجه مورد استفاده قرار داد که ذوق و سلیقه و نظر شما تعیین کننده آن خواهد بود.

نکته : چنانجه خواستید کیت را به دینام دوچرخه اتصال دهید ، چون برق دینام AC (متناوب) است ولی برق مورد مصرف کیت DC (مستقیم) است. از این رو باید برق AC را به وسیله مدار یکسو ساز به برق DC تبدیل نمود. برای این کار کافی است یک دیود و یک خازن سر راه برق دینام جهت یکسو سازی قرار دهید.

شرح کار علمی مدار :

مدار زیر شامل یک مولتی ویبراتوراستابل می باشد که با استفاده از دو ترانزیستور ، دو خازن و چهار عدد مقاومت بدون تحریک خارجی نوسان می کند. پس از اتصال تغذیه به مدار ترانزیستور T1 را در حالت قطع و T2 را در حالت وصل در نظر می گیریم (عکس این فرض نیز صادق است) در این صورت D1 و D2 خاموش و D3 روشن می باشد. بیس T2 از طریق C2 تحریک و همانطور که فرض شده بود T2 در حالت وصل قرار می گیرد. خازن C1 از مسیر کلکتور امیتر T2 و بیس امیتر T1 به منفی وصل شده ابتدا شارژ و سپس از طریق R1 دشارژ می شود تا هنگامی که ولتاژ آن مناسب جهت تحریک بیس T1 شود در این زمان T1 در حالت وصل قرار گرفته ، باعث روشن شدن D1 و D2 می شود. ضمناّ خازن C2 از مسیر کلکتور T1 و بیس امیتر T2 به منفی متصل شده و T2 در حالت قطع قرار می گیرد. این حالت تا هنگامی که تغذیه مدار وصل باشد تکرار شده و باعث چشمک زدن دیودهای نورانی می شود. R2 و R3 علاوه بر تامین ولتاژ کلکتور جریان دیودهای نورانی را نیز محدود می کند.


این مجموعه با بهترین بسته بندی و دفترچه راهنما به تمام نقاط کشور عزیزمان ارسال می شود.

فروشنده: عصر شاپ1

قیمت: 10,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید **خرگوش (چشمک زن)**، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید **خرگوش (چشمک زن)**

t بازدید : 56 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

کیت و دستگاه دزدگیر موتور سیکلت

 

از این کیت برای محافظت از وسیله نقلیه خود می توانید استفاده کنید. با کوچکترین تکان یا حرکت ، مدار سوئیچ نموده و خروجی به حالت ON در می آید که بایستی به یک آژیر وصل شود.
ولتاژ کار مدار 6 تا 12 ولت و مناسب هر نوع موتور سیکلت می باشد.


این کیت برای جلوگیری از سرقت موتور سیکلت طراحی شده است با اتصال دادن یک کیت آژیر به خروجی مدار اگر موتور شما تکان بخورد با لرزش سنسور بیزر دستگاه عمل نموده و آژیر به صدا می‎افتد. با پتانسیومتر می‎توان میزان لرزش و در حقیقت حساسیت مدار را تغییر داد.

راه اندازی :
بیزر را به یک قسمت از بدنه موتور بچسبانید و کیت را در محل مناسبی قرار دهید. یک آژیر را بایستی به این کیت وصل نمایید تا به محض تکان خوردن موتور، کیت به آژیر فرمان دهد و آژیر به صدا بیفتد. توسط پتانسیومتر حساسیت بیزر را نسبت به تکان‎های مختلف می‎توانید تنظیم کنید.

آژیر های پیشنهادی :
آژیر سه صدا
آژیر و بلندگوی پلیس

توجه :
بلندگوی آژیر بایستی حتماً دورتر از بیزر کیت باشد. بهر حال کیت شما حاضر است ولتاژ مصرفی مدار 6 تا 12 ولت DC است. برای اتصال کیت به آژیر نقطه OUT روی فیبر را توسط یک سیم به قطب مثبت تغذیه آژیر وصل کنید و قطب منفی آژیر را از بدنه موتور بگیرید. با کوچکترین تکان یا ضربه آژیر به صدا در می آید. برای خاموش کردن لحظه‎ای دزدگیر، سیمی که به نقطه RES متصل شده را به منفی یا بدنه موتور سیکلت بزنید. آژیر قطع می‎شود ولی باز هم اگر ضربه به موتور سیکلت بزنید دزدگیر فعال و آژیر به صدا در می‎آید. برای قطع دزدگیر از یک کلید آلفا سر راه مثبت ولتاژ دزدگیر می‎توانید استفاده کنید.
شرح کار علمی مدار :
قسمت اصلی مدار دزدگیر را آی سی lM358 تشکیل می‎دهد. ایتن آی سی از دو اپ امپ (تقویت کننده عملیاتی) تشکیل شده و جریان مصرفی آن بسیار پایین و در حدود nA است. D3 و R3 ولتاژ تغذیه آی سی را تأمین می‎کنند و C2 آنرا تا حد لازم رگوله می‎کند. ولتاژ پایه‎های 3 و 6 ثابت و برابر 0.6 V است بنابراین وقتیکه سنسور عمل می‎کند جریان عبوری از C1 و Pot باعث افت ولتاژ روی پایه 2 می‎شود. هنگامیکه ولتاژ پایه 2 از پایه 3 کمتر می‎گردد خروجی آپ امپ یعنی پایه 1، High شده ولتاژ پایه 5 آپ امپ بعدی نیز بالا رفته و به همین ترتیب باعث High شدن پایه 7 یعنی خروجی آپ امپ می‎شود. در این حالت بیس ترانزیستور (BC547) T2 به 0.7 V می‎رسد و ONT2 می‎گردد در نتیجه ولتاژ 1میتر (VE) ترانزیستور T1 از بیس آن به اندازه 0.7 V بیشتر شده و T1 نیز روشن می‎شود. بنابراین کلکتور آن که خروجی مدار (تغذیه آژیر) است به Vcc متصل شده و می‎تواند مدار آژیر یا هر مدار دیگر را تغذیه کند. تنظیم زمان آژیر به مقدار C1 و POT بستگی دارد یعنی هر چه مقدار اهم و ظرفیت آنها را بالا ببریم زمان بیشتری برای آژیر خواهیم داشت.
این مجموعه از کیتهای آموزشی با بهترین بسته بندی و تنوع در ارائه محصولات نوین برای شما در سراسر کشور عرضه و پخش می گردد

فروشنده: عصر شاپ1

قیمت: 12,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید کیت و دستگاه دزدگیر موتور سیکلت، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید کیت و دستگاه دزدگیر موتور سیکلت

t بازدید : 47 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

MP3 پلیر طرح Ipod shuffle

 


Apple Ipod Shuffle

طرح اپل آی پاد شافل



یک Music Player استثنایی با قابلیت های منحصر بفرد

با برند جهانی اپل

Apple Ipod Shuffle

با طراحی بی نظیر و بسیار کم حجم

دارای پوشش آلومینیومی درخشان در رنگ های

متنوع و زیبا





قیمت :28700تومان



با قیمت استثنایی و گارانتی تعویض درصورت خرابی

این پخش کننده موسیقی (MP3 Player) با برند معروف Apple به شما امکان گوش کردن به صدها آهنگ را با کیفیت صدای عالی فراهم میکند.

پخش کننده ای که بعنوان کوچکترین مدل از محصولات اپل در زمینه پخش موسیقی نیز لقب گرفته است. از سال 2005 تاکنون سه نسل از این مدل عرضه شده که مدل کنونی (نسل سوم) آن، کوچکترین مدل میباشد که کمتر از 13 گرم وزن دارد و کوچکتر از یک قوطی کبریت است !




از ویژگی های بارز این مدل از محصولات اپل، طراحی بی نظیری است که با بدنه اصلی آلومینیومی درخشان در 5 رنگ مختلف زیبایی آن را دو چندان کرده است. ضمن اینکه توسط کلیپسی که بر روی دستگاه تعبیه شده راحتی استفاده از آنرا موجب شده است بطوری که میتوانید آن را به پیراهن، ژاکت، کوله پشتی یا کیف متصل کرده و از شنیدن موسیقی های دلخواه خود با کیفیت بالا لذت ببرید.

این گیره کلیپسی به حدی محکم است که پس از استفاده اطمینان حاصل خواهید کرد که هرگز آنرا گم نمی کنید.



اپل آی پاد شافل دارای قابلیت انحصاری گوش دادن به موسیقی می باشد به همین دلیل صفحه نمایشی برای این سری دستگاه های آی پاد وجود ندارد و بر روی این مدل تنها یک کلید جهت خاموش یا روشن و نوع پخش (مرتب یا تصادفی) قرار گرفته ضمن اینکه از طریق کلیدهای واقع بر روی هدفون، عملکرد دستگاه قابل کنترل است. این کلیدها امکان تنظیم صدا، تغییر آهنگ و حتی تغییر لیست آهنگ را به شما میدهند.





قیمت :28700 تومان



اپل آی پاد شافل ابزاری زیباست که در درس و دانشگاه و تمام مواقعی که



ضرورت استفاده از فایل های صوتی را احساس می کنید برای شما کاربردهای

شگرفی خواهد داشت.
فابلیت های دستگاه :

- پخش موزیک mp3 با کیفیت صدای فوق

العاده
- قابل استفاده برای پادکست ها و

AudioBooks

- قابلیت ذخیره بیش از 500 آهنگ

- طراحی زیبا، سبک و بسیار کم حجم

- با پوشش آلومینیوم درخشان در 4 رنگ

مختلف


- دارای کلید VoiceOver برای شنیدن اسامی لیست پخش و سوئیچ بین آنها

- مجهز به USB داخلی برای انتقال فایل های صوتی

- همراه با گیره متصل شونده به پیراهن

- دارای سنسور شتاب سنج

- دارای بسته بندی اصل

- دارای گارانتی تعوبض در صورت خرابی


مشخصات فنی :

حافظه: قابلیت اتصال مموری تا حافظه 16گیگ

فرمت آهنگ های قابل پخش: WAV, AAC, AIFF, Audible, MP3, Apple Lossless

پورت: USB

باطری: لیتیوم قابل شارژ با شارژدهی 15ساعت مداوم

مدت شارژ باتری: 3 ساعت برای شارژ کامل و 2 ساعت برای 80 درصد شارژ

شارژ: امکان شارژ از طریق USB و همچنین دارای شارژر مجزا

ابعاد: 29.0x31.6x8.7 میلی متر

وزن: 12.5 گرم


لوازم جانبی همراه :

- کابل USB

- هدفون Ipod

- دفترچه راهنما

با قیمت استثنایی و گارانتی تعویض درصورت خرابی



تصویر بسته دریافتی



قیمت :28700 تومان








روش خرید : برای خریداین محصول پس از کلیک بر روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کارتان تحویل و بعدا هزینه را به مامور پست پرداخت نمایید.

نکته دوم: کلیه محصولات این فروشگاه طبق موازین جمهوری اسلامی ایران عرضه و حقوق کپی رایت نیز رعایت شده است.

فروشنده: مهرداد

قیمت: 28,700 تومان

 

روش خرید: برای خرید MP3 پلیر طرح Ipod shuffle، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید MP3 پلیر طرح Ipod shuffle

t بازدید : 41 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)
 

Music Player بی سیم

 

هدست موزیک پلیر - mp3 Player Headset

دیگر نیازی به خرید ام پی تری پلیر وهدست

به صورت جداگانه نخواهید داشت

با سیم های دست وپا گیر هدستهایی

که جداگانه به ام پی تری پلیر

متصل می شوند خداحافظی کنید

وسیله ای فوق العاده پر طرفدار

مخصوص جوانان عاشق موزیک

با کیفیت فوق العاده عالی


قیمت 37800 تومان

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

آیا از سیم های دست وپا گیر هدستهای معمولی خسته

شده اید؟

آیا به یک MP3 PLAYER با کیفیت و عالی نیازدارید؟

آیا دوست دارید بدون دردسر وبا وسیله ای کم حجم وبا

کیفیت موزیکهای مورد علاقه تان را گوش کنید؟؟

هدست MP3 همه این امکانات را برای شما فراهم کرده است.

بهترین کیفیت موجود در بازار با قیمت استثنایی

بصورت پلاستیکی و قابل انعطاف می باشد که بر خلاف

پخش کننده های قبلی نیاز به سیم های اضافه

و دست و پاگیر ندارد.

قیمت :37800 تومان



نکته جالب اینکه وزن آن فقط 20 گرم می باشد و سبکترین

پخش موسیقی در نوع خود می باشد.

با طراحی ویژه و جدیدی که این گوشی دارد می توانید

آن را بصورت مخفی استفاده کرد. یعنی به صورت

پشت سری

MP3 player بی سیم

USB ورژن جدید

نصب اتوماتیک

پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی

باتری داخلی قابل شارژ لیتیومی

شارژ بوسیله پورت کامپیوتر


دیگر نیازی به خرید ام پی تری پلیر وهدست به صورت جداگانه

نخواهید داشت

با سیم های دست وپا گیر هدستهایی که جداگانه به

ام پی تری پلیر متصل می شوند خداحافظی کنید

وسیله ای فوق العاده پر طرفدار مخصوص جوانان

عاشق موزیک

با کیفیت فوق العاده
قیمت :37800 تومان




روش خرید : برای خریداین محصول پس از کلیک بر روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کارتان تحویل و بعدا هزینه را به مامور پست پرداخت نمایید.

نکته دوم: کلیه محصولات این فروشگاه طبق موازین جمهوری اسلامی ایران عرضه و حقوق کپی رایت نیز رعایت شده است.

فروشنده: مهرداد

قیمت: 37,800 تومان


روش خرید: برای خرید Music Player بی سیم، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید Music Player بی سیم

t بازدید : 80 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)
 

کیت کاهنده مصرف آب تا 50%

 

کاهش دهنده مصرف آب اصلی

رویکردی تازه در تکنولوژی صرفه جویی نامحسوس در مصرف آب خانگی

حداقل تا 50 %کاهش موثر

100% تضمینی

دارای مجوز فروش و تایید شده در دانشگاه تهران

راه حل موثر برای منازلی که فشار آب پایین دارند


قابلیت نصب فوق العاده آسان و ساده


همراه با آموزش نصب و هدیه شرکت

*

کاهش مصرف آب به میزان چشمگیر

*

تنظیم و تعدیل فشار آب در طبقات مختلف ساختمان

*

کاهش هدر رفتن آب و مشکل پر شدن آب فاضلاب

*




در این پک 4 کیت کاهش دهنده هوشمند وجود دارد


که با تضمین حداقل 50% کاهش مصرف آب ارایِه می گردد

کیفیت عالی و تضمین عملکرد را از ما بخواهید..

ارسال سریع به سراسر کشور

فروشنده: خرگوش دات آي آر

قیمت: 19,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید کیت کاهنده مصرف آب تا 50%، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید کیت کاهنده مصرف آب تا 50%

t بازدید : 68 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)
 

خرید دزدگیر صوتی

 

زدگیر صوتی

این کیت یک سنسور صوتی حساس است. قابل تنظیم برای صداهای مختلف می باشد با شنیده شدن صدا توسط میکروفن کیت ، آژیر شروع به آلارم می کند.

ولتاژ کار مدار 6 تا 9 ولت DC است.



دوست عزیز این کیت در حقیقت یک مدار آژیر حساس به صدا است یعنی با شنیدن هر نوع صدایی (قابل تنظیم می‎باشد) کیت، آژیر می‎کشد. به عنوان دزدگیر در یک محل ساکت قابل استفاده است.
راه اندازی :

توسط یک آداپتور 6 ولت به مدار ولتاژ دهید. با زدن کف دستانتان به همدیگر صدای آژیر کیت بلند می‎شود. با تغییر پتانسیومتر حساسیت مدار به نوع صدا تغییر می‎کند که می‎تواند از صدای سوت تا سرفه متنوع باشد.

در شب ها و در خانه های بزرگ می تواند سیستم امنیتی بسیار کارآمدی باشد.
شرح کار علمی مدار :

امواج صوتی دریافت شده توسط میکروفن بعد از تنظیم بوسیله پتانسیومتر و عبور از خازن کوپلاژ CB وارد بیس T8 می‎شوند. ترانزیستورهای T8 و T10 بصورت امیتر مشترک قرار گرفته‎اند و بهره جریان و ولتاژ بالایی داشته، سیگنالهای ضعیف ورودی را تقویت می‎کنند. دیودهای D1 و D2 سیگنالهای دریافتی از کلکتور T10 را به شکل پالس در آورده و جهت تقویت مجدد به بیس T9 انتقال می‎دهند. این ترانزیستور به نوبه خود پالس دریافتی را تقویت می‎کند و از طریق کلکتور خود به پایه‎های 1 و 12 IC انتقال می‎دهد. تنها IC موجود در مدار از دو فلیپ (آلاکلنگ) تشکیل شده که فقط یکی از آنها برای حفظ کردن حالت مدار استفاده می‎شود. پالس ورودی به پایه‎های این IC باعث تحریک فلیپ فلاپ آن شده و ولتاژی برابر 5V در پایه 8 آن ظاهر می‎شود. این ولتاژ ترانزیستور T7 را به هدایت در آورده و با ورود سیگنالهای صوتی به مدار همان مراحل فوق در مدار ترانزیستورها تکرار می‎شود، با این تفاوت که وقتی فیلیپ فلاپ IC تحریک شود، ولتاژ 5V در پایه آن ظاهر می‎شود و ترانزیستور T7 به حالت قطع رفته و خروجی مدار صفر می‎شود در نتیجه ولتاژ قسمت آژیر نیز قطع می‎شود. از آنجائیکه ICهای نوع TTL و از جمله 7272 با تغذیه دقیق 5V کار می‎کند بنابراین یک دیود زنر 5.1 ولت بین پایه 14 (VCC) 1 (Ground) قرار داده شده تا ولتاژ تغذیه آن را همواره روی 5V ثابت نگه دارد. T6 و T1 با تولید موجی با فرکانس 1 HZنوسان صدای اسیلاتور طبقه بعد یعنی T5 و T4 را کنترل می‎کند. در این مدار T5 و T4 تشکیل یک اسیلاتور موج مربعی با فرکانس HZ 2.5 را می‎دهند که در حقیقت VCD مدار هستند و فرکانس توسط R7 و R5 و C5 قابل تغییر است. خروجی توسط T6 و T1 که یک مدار دارلینگتون است تقویت توان شد و به بلندگو داده می‎شود.


این مجموعه با بهترین بسته بندی و دفترچه راهنما به تمام نقاط کشور عزیزمان ارسال می شود.

فروشنده: وطن كالا

قیمت: 24,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید خرید دزدگیر صوتی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید خرید دزدگیر صوتی

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 151
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 1,948
  • بازدید کلی : 39,153