loading...
فروشگاه
t بازدید : 56 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

PowerTranslator v12 مترجم متن زبان های مختلف با پشتیبانی زبان فارسی

 

PowerTranslator v12
توضیحات: مترجم متن زبان های مختلف با پشتیبانی زبان فارسی
Power Translator از برنامه های قدرتمند در زمینه ترجمه زبان های مختلف می باشد. زبان پایه این نرم افزار زبان انگلیسی می باشد ، یعنی متون زبان های ترجمه شده را به صورت انگلیسی ترجمه می کند و قابلیت ترجمه فرانسوی به انگلیسی ، آلمانی به انگلیسی ، ایتالیایی به انگلیسی ، پرتغالی و برزیلی به انگلیسی ، اسپانیایی به انگلیسی و روسی به انگلیسی را دارا می باشد. این نرم افزار علاوه بر قابلیت های مترجمی زبان از ویژگی های دیگری نیز برخوردار می باشد که از میان آن ها می توان به قابلیت تبدیل متن به حرف و همچنین نوشتن متون به وسیله صحبت کردن کاربر اشاره نمود. شناسایی خودکار متن داده شده به نرم افزار ، قابلیت استفاده از نرم افزار در برنامه های Outlook و Mozilla Firefox به عنوان یک پلاگین ، پشتیبانی از Microsoft Office 2007 و ویندوز ویستا و بسیاری از ویژگی های دیگر ، همگی از قابلیت های این نرم افزار می باشند. این نرم افزار محصولی از شرکت BM Software می باشد.

تعداد: 1 DVD

فروشنده: زرین سافت

قیمت: 5,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید PowerTranslator v12 مترجم متن زبان های مختلف با پشتیبانی زبان فارسی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید PowerTranslator v12 مترجم متن زبان های مختلف با پشتیبانی زبان فارسی

t بازدید : 55 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)
 

جموعه آموزش زبان Passport to 35 Languages  اورجینال

 

سته آموزشی زبان پاسپورت برای 35 زبان زنده دنیا!

آموزش بسیار آسان و سریع زبان‌های زنده دنیا !

هر زبانی را در دنیا که می خواهید به آسان ترین شکل ممکن فراگیرید !

نرم‌افزار جامع آموزش زبان Passport to 35 Languages محصولی از شرکت eLanguage امریکاست که جوایز متعددی را از سوی منتقدان برای خلق نرم‌افزار مالتی مدیا آموزش زبان‌های مختلف به ساده ترین شیوه ممکن دریافت کرده است. شرکت eLanguage پیشتر با تولید سری آموزش‌های تخصصی زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی و سایر زبان‌های مطرح با نام Learn to Speak English و …نام خود را در ردیف شرکت‌های بزرگ تولید کننده نرم‌افزار آموزش زبان قرار داد .

مطمئنا یادگیری یک زبان تازه هیچگاه به این سادگی نبوده است! این نرم‌افزار جامع آموزشی که بر پایه آسان دیدن، شنیدن و گفتن و تکرار کردن است و با تمرینات متعدد برای هر یک از زبان‌های زنده دنیا توانسته یادگیری هر یک از 35 زبان تحت آموزش خود را مهیج و لذت بخش و آسان کند !

شیوه آموزش به گونه ایست که زبان آموز سریعا در درک شفاهی و نوشتاری در هر یک از زبان ها پیشرفت خواهد کرد چرا که به صورت طبقه بندی شده با شروع از لغات و همزمان با آموزش لغات، آموزش مکالمه و در کنار آنها گرامر و اصول فرهنگی و زبان شناختی زبان مرجع و همچنین تمرینات متعدد و درخواست از زبان آموز برای تکرار توسط Headset که نرم‌افزار در تمرین همانند یک معلم خانگی باید جواب شما را بشنود تا شما را برای تمرین بعد آماده کند.

Passport to 35 Languages چه زبان هایی را به ما می آموزد؟

- این نرم‌افزار دارای 7 زبان مبدا یا زبان تحت تسلط شما برای انتخاب است ! زبان‌های مبدا این نرم‌افزار عبارتند از انگلیسی امریکایی، فرانسه، آلمانی، اسپانیولی، ایتالیایی ، پرتغالی و هلندی !

زبان‌های مقصد یا زبان هایی که توسط این برنامه می توان آموخت به ترتیب حروف الفبا عبارتند از :

انگلیسی بریتانیایی، انگلیسی امریکایی، فرانسوی، آلمانی، ترکی ، روسی، فارسی، اسپانیایی، هلندی، ایتالیایی، پرتغالی ، عربی، هندی، بلغاری، چینی ، ژاپنی، چک ، دانمارکی ، یونانی، عبری ، مجاری، ایرلندی، کره ای، نروژی، لهستانی، رومانیایی ، سواحیلی ، سوئدی، فیلیپینی، تایلندی، اکراینی ، ویتنامی، اندونزیایی، استونیایی و ناتالی!

چه کسانی می توانند توسط Passport to 35 Languages زبان فراگیرند ؟

تقریبا تمامی افراد از تمامی سنین می توانند با محیط این بسته آموزشی ارتباط برقرار کرده و زبان فراگیرند.

آن دسته افرادی که با هر یک از زبان‌های مبدا یعنی انگلیسی ، فرانسه، آلمانی، اسپانیولی، ایتالیایی ، پرتغالی و هلندی آشنایی دارند به آسانی می توانند هر یک از 35 زبان مقصد را فرا گیرند !

این پکیج جایگزینی عالی برای کتاب‌های آموزش زبان در سفر است !

چگونه من می توانم یک زبان خارجی را با بسته آموزشی Passport to 35 Languages به سادگی بیاموزم ؟

کار با این نرم‌افزار همانطور که سازندگان آن ادعا می کنند بسیار ساده است . تنها کافیست پس از اجرای آن زبان مبدا یا به اصطلاح تحت تسلط خود را انتخاب کنید و سپس زبان مقصد یا همان زبانی را که تمایل به فراگیری اش دارید از میان لیست 35 زبان زنده دنیا موجود در نرم‌افزار انتخاب کنید !

- پس از یادگیری ابتدایی لغات و عبارات، تلفظ لغات و عبارات خود را به آسانی با نرم‌افزار مقایسه کنید و پیشرفت خود را مرحله به مرحله با نرم‌افزار قدرتمند تشخیص صحبت و تلفظ هوشمند موجود در Passport to 35 Languages، حس کنید .

خواه شما قصد رفتن به تعطیلات به یک کشور خارجی را دارید، خواه برای مضامین کاری و یا حتی اگر تنها از روی علاقه می خواهید زبان بیاموزید، این نرم‌افزار جامع، ساده ترین راه را پیش روی شما می گذارد .

چرا یادگیری زبان توسط Passport to 35 Languages برای من آسان است؟

- به دلیل بهره گیری از تکنیک نوین See It/Hear It که به سریعترین شکل ممکن لغات اصلی هر زبان را با کمک تصویر و تلفظ همزمان لغت و مشاهده ترجمه آن به خوبی هر لغت و معنای آن در ذهن شما نقش می بندد .

- مشاهده مکالمات روزمره تصویری، همراه با ترجمه همزمان آن .

- آموزش و یادگیری گرامر به صورت متنی و یا همزمان با آموزش مکالمه .

- یادگیری مهارتهای نوشتاری و گفتاری هر زبان .

- تمرینات متنوع و مهیج که به مشارکت و صحبت شما با نرم‌افزار نیاز دارد !

- آشنای با فرهنگ و رسوم هر یک از زبان‌های مورد یادگیری !

- ضبط تلفظ شما توسط نرم‌افزار و سپس پخش آن و مقایسه آن با گوینده زبان اصلی و دریافتن تفاوت ها و ایرادهای تلفظی شما .

وجود چهار بخش عمده آموزشی که هر کدام شامل زیر مجموعه‌های مختلفی می شوند ! یادگیری لغت و مکالمه بر از اساس موضوع، یادگیری تلفظ، بخش دیکشنری برای هر زبان، گرامر و بخش Travel یا مسافرت برای آشنایی با فرهنگ ها !

پک آموزشی Passport to 35 Languages متشکل از چیست ؟

این بسته آموزشی متشکل از 3 سی دی آموزشی زبان‌های مختلف دنیا است که به شما عزیزان عرضه می کنیم.

- سی دی شماره یک : آموزش زبان‌های انگلیسی امریکایی، انگلیسی بریتانیایی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، هلندی، روسی، اسپانیولی (castilian )، اسپانیولی لاتین، ژاپنی و پرتغالی .

- سی دی شماره دو : آموزش زبانهای عربی، چینی، یونانی، عبری، هندی، بلغاری، کره ای، فیلیپینی، اکراینی، تایلندی ،اندونزیایی و ناتالی .

- سی دی شماره سه : آموزش زبانهای ترکی، فارسی، فنلاندی، چک، مجاری، ایرلندی، نروژی، لهستانی، رومانیایی ، سواحیلی ، سوئدی، ویتنامی و استونیایی .

شماره مجوز:413754/45883

فروشنده: کیان نوین

قیمت: 14,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید جموعه آموزش زبان Passport to 35 Languages اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید جموعه آموزش زبان Passport to 35 Languages  اورجینال

t بازدید : 66 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

مجموعه بزرگ آموزشی زبان انگلیسی English Today به صورت اورجینال

 

خرید پستی آموزش زبان English Today







مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی

English Today

دارای بسته بندی شکیل و گارانتی

شامل 26 دی وی دی

مجموعه فوق العاده آموزش زبان انگلیسی English Today !



English Today یک محصول جدید و نوآورانه برای آموزش زبان انگلیسی می باشد که با هدف برآوردن نیازها و حداکثر استفاده برای دانش آموختگان طراحی گردیده است. English Today فقط یک پیشرفت ساده در یادگیری آموزش زبان انگلیسی نیست بلکه نشان دهتده یک رویکرد کاملآ جدید در برابر ساختار آموزش به روش ویدئویی است. در این آموزش زبان استاد ، دانشجو را در یک سری از داستانهای تنظیم شده راهنمایی می کند ، همچنین فرد می تواند به تمرین آنچه که در یک محیط تعاملی آموخته است بپردازد.

این مجموعه با استفاده از سه روش بسیار تاثیر گذار (صوتی – ویدئویی – متنی) شما را از ابتدایی ترین اصول تا دوره های پیشرفته همراهی می کند .

در هر دی وی دی تمامی فایل های صوتی مربوط به هر درس و فایل متنی (PDF) هر درس قرار دارد همچنین هر درس شامل بخشی برای کار و تمرین ، تمرینات تعاملی و جدول های گرامر برای تست مهارتهای دستور زبان می باشد.

این دوره متشکل از ۲۶ درس در شش مرحله است . هر درس شامل یک کتاب ، یک دوره آموزش ویدئویی و یک دوره آموزش تصویری است . روش بهینه برای یادگیری دروس به این شکل است که ابتدا آموزش ویدئویی را مشاهده نمائید ؛ سپس از آموزش های صوتی استفاده نمائید و در نهایت از تمرینات و آزمون های کتاب بهره ببرید .

این آموزش زبان توسط موسسه غیر انتفاعی ETS به عنوان یک روش معتبر برای آمادگی امتحان تافل iBT به رسمیت شناخته شده است.


تافل یک آزمون زبان انگلیسی است که تمام دانشجویان خارجی که می خواهند در آمریکا و همچنین بعضی از دانشگاههای اروپا به ادامه تحصیل بپردازند باید آن را پشت سر بگذارند. این آموزش زبان برای آمادگی ، TOEIC نیز مفید می باشد ، TOEIC یک آزمون با جهت گیری تجاری می باشد.



»» ویژگی های این مجموعه :

مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی English Today
قابل اجرا در کامپیوتر و پلیر های خانگی
به همراه فایل های صوتی و دفترچه راهنمای الکترونیکی
دارای گارانتی تعویض در صورت خراب بودن دیسک ها
بسته بندی شکیل و اختصاصی در دو پک 14 تایی و 12 تایی
شامل 26 دی وی دی



توضیحات تکمیلی :

English Today

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید ؛ آموزش های این دوره به ۶ مرحله مختلف تقسیم می شود :

۱- Beginner :

اگر آشنایی شما با زبان انگلیسی ؛ تنها در حد شناختن حروف الفبا و فعل ها و کلمات رایج انگلیسی (نظیر Hello ، GoodBye ، Good Morning و… ) است . شما در این سطح قرار می گیرید .

۲- Elementary :

افرادی که در این سطح قرار می گیرند ؛ تنها دایر لغات و افعالی که می شناسند کمی گسترده تر از افراد Beginner است . در این سطح شما هنوز معنای بسیاری از کلمات را نمی دانید و توانایی خواندن ؛ نوشتن و یا درک گفتار را ندارید . در این سطح ؛ شما با کلمات و افعال رایج آشنائید و تا حدودی قوائد زبان انگلیسی را می شناسید و می توانید متون خیلی ساده انگلیسی را به کمک دیکشنری بخوانید . ولی هنوز توانای صحبت کردن و یا درک گفتار را ندارید .

3- Lower :

افراد در این سطح می توانند به سختی انگلیسی صحبت کنند و مفهوم خود را برسانند ؛ همینطور می تواند منظور تقریبی طرف مقابل در مکالمه را متوجه شوند . ولی هنوز تسلط کامل و لازم به زبان انگلیسی را ندارند .

4- Upper :

در این سطح پیشرفت قابل توجهی داشتید و می توانید متون انگلیسی را با کمی کمک گرفتن از دیکشنری بخوانید ؛ ۷۰ درصد معنای


شماره مجوز : 873297/2313

فروشنده: ملی ایران 3

قیمت: 19,500 تومان

 

روش خرید: برای خرید مجموعه بزرگ آموزشی زبان انگلیسی English Today به صورت اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید مجموعه بزرگ آموزشی زبان انگلیسی English Today به صورت اورجینال

t بازدید : 67 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)
 

نرم افزار آموزش زبان رزتا/اورجینال/

 

یادگیری یک زبان جدید درهای زیادی را به روی ایجاد روابط جدید بین انسانهای مختلف از نژادهای گوناگون می گشاید ، و این چیزی نیست جز اعجاز زبان ؛ نرم‌افزار‌های جامع آموزش زبان Rosetta Stone ، که یکی از محبوبترین و پر فروش ترین نرم‌افزار‌های آموزش زبان در جهان است می تواند با متد خاص و منحصر به فردی که دارد راه حلی نهایی برای یادگیری بسیاری از زبان‌های جهان باشد.

ماموریت اصلی و اساسی رزتا استون این است که یک راه حل اساسی و و بهترین تکنولوژی یادگیری زبان را در اختیارمان گذارد تا زندگی و جهان پیرامونمان بهتر بشناسیم.در راستای انجام این هدف نسخه 3 از این مجموعه نرم‌افزار به تازگی منتشر شده است .نسخه 3 رزتا استون یک روش جدید در آموزش زبان است. این نسخه از رزتا استون با شتاب همراه با شتاب بخشیدن به سرعت یادگیری به مهارت‌های شما به طور هوشمند امتیاز می دهد.

قابلیت‌های جدید این نسخه شامل تکنولوژی تشخیص صدا و سخنران است که صدای کاربران را با تلفظ صحیح کلمات مقایسه می کند و در صورت عدم تطابق هشدار می دهد. همچنین منحنی ها و گزارشاتی از پیشرفت زبان آموز در اختیار می گذارد که بدین ترتیب زبان آموز متوجه خواهد شد بر روی چه مهارت هایی باید سرمایه گذاری بیشتری کند.

شما از کار کردن با رزتا استون احساس خستگی نخواهید کرد چرا که این نرم‌افزار برای یادگیری زبان شما را تحت فشار قرار نمی دهد بلکه با به وجود آوردن محیطی جذاب و مفرح از لحظه لحظه زمان شما کمال استفاده را می برد چرا که زمان کاربر برای رزتا استون از اهمیت بالایی برخوردار است.

زبان هایی که به طور رسمی از سوی رزتا استون در نسخه جدید منتشر شده اند:

آموزش زبان انگلیسی در سه سطح(مقدماتی ، متوسط و پیشرفته) به گویش‌های بریتانیایی و آمریکایی:

زبان انگلیسی به عنوان زبان مادری در کشورهای انگلستان، آمریکا، کانادا، استرالیا، ایرلند، نیوزلند، افریقای جنوبی و بسیاری کشورهای دیگر تکلم می‌شود.تعداد کسانی که زبان مادری‌شان انگلیسی است به بیش از 380 میلیون نفر می رسد. انگلیسی در اکثر کشورها اگر زبان رسمی نباشدبه عنوان زبان دوم است و مهم‌ترین زبان دنیا در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، صنعتی، فرهنگی و علمی و در روابط بین‌الملل بشمار می‎آید.

آموزش زبان آلمانی در سه سطح (مقدماتی،متوسط و پیشرفته):

این زبان یکی از مهم‌ترین زبان‌های جهان است و علاوه بر آلمان در کشورهای اتریش و لیختنشتاین نیز تنها زبان رسمی می‌‌باشد ؛ در سوئیس، بلژیک و لوکزامبورگ به عنوان یکی از زبانهای رسمی به حساب می‌‌آید و در اروپای شرقی و نامیبیا نیز صحبت می‌‌شود. شمار کسانی که‌ زبان آلمانی را همچون زبان مادری خود در اتحادیه‌ اروپا به‌ کار می‌برند از گویشوران دیگر زبان‌های این اتحادیه‌ بیشتر است. جمعاً حدود ۱۱۰ میلیون نفر به زبان مادری آلمانی صحبت می کنند ، از لحاظ اهمیت نیز این زبان سومین زبان جهان به شمار می رود.

آموزش زبان فرانسوی در سه سطح (مقدماتی، متوسط و پیشرفته):

زبان فرانسه زبان رسمی ۲۹ کشور است و می‌توان گفت پیش از جنگ جهانی دوم بخصوص در زمینه‌های مثل دیپلماسی، فرهنگ، بازرگانی، و ترابری زبان بین‌المللی به حساب می‌آمده است.جمعا حدود ۱۲۸ میلیون نفر به این زبان صحبت می‌کنند اما تنها ۶۷ میلیون نفر آنان گویشوران مادری این زبان هستند.

آموزش زبان اسپانیولی در سه سطح (مقدماتی ، متوسط و پیشرفته) با گویش‌های اسپانیایی و لاتین:

زبان اسپانیایی یا زبان اسپانیولی (که زبان کاستیلی نیز نامیده می‌‌شود) یکی از پر گویشترین زبان‌های جهان است. اکثر منابع این زبان را چهارمین زبان پرگویش دنیا می‌‌دانند در حالی که بعضی به دلیل جمعیت بزرگ اسپانیایی‌ زبان در آمریکای جنوبی و افزایش تکلم آن در ایالات متحده آمریکا، آن را دومین یا سومین زبان پرگویش نیز معرفی می‌‌کنند. این زبان بیش۴۱۷ میلیون گویش‌ور دارد.

آموزش زبان ایتالیایی در سه سطح (مقدماتی ، متوسط ، پیشرفته):

ایتالیایی زبان رسمی ایتالیا، سان مارینو، سوئیس (یکی از سه زبان رسمی)، سومالی، اسلوونی (همراه با زبان اسلوونیایی در چهار ایالت : کوپر، ایزولا، پیران و پورتورس)، واتیکان و شهرستان ایستریا در کشور کرواسی می‌باشد.حدود ۷۰ تا ۱۲۰ میلیون نفر در دنیا به این زبان گویش می‌کنند.

آموزش زبان پرتغالی در دو سطح (مقدماتی و متوسط ):

این زبان در کشورهای آنگولا، برزیل، کیپ ورد، تیمور شرقی، گینه بیسائو، ماکائو، موزامبیک، پرتغال، سائوتومه و پرنسیپ تکلم می‌‌شود.و بسیار شبیه به زبان اسپانیولی می باشد به طوری که متکلمان این دو زبان می توانند با یکدیگر صحبت نمایند.

آموزش زبان روسی در سه سطح (مقدماتی ، متوسط و پیشرفته ) :

این زبان در اروپای شرقی و شمال شرق آسیا و به ویژه در روسیه و سایر کشورهای تشکیل دهنده شوروی سابق صحبت می‌شود.روسی زبان مادری بیش از ۱۴۵ میلیون نفر است و ۱۱۰ میلیون نفر آن را به عنوان زبان دوم می‌دانند.با توجه به همسایگی کشور عزیزمان با روسیه و سطح مناسب توریسم ، دانستن این زبان خالی از لطف نیست.

آموزش زبان چینی در سه سطح (مقدماتی ، متوسط و پیشرفته):

زبان مادری حدود یک پنجم مردم جهان یکی از انواع زبان چینی است!این زبان در خود زبان چینی و سرزمین چین به نامهای جُونگ ون (中文، Zhōngwén)، خن یو (汉语/漢語، Hànyǔ)و خوَیو (华语/華語، Huáyǔ) نامیده می‌شود. زبان اصلی و عمده و رسمی در سرزمین چین، چینی ماندارین یا پوتونگ خوا میباشد که رزتا استون به آموزش آن می پردازد.

آموزش زبان ژاپنی در سه سطح (مقدماتی ، متوسط و پیشرفته):

ژاپنی یک زبان پیوندی است با منشا مورد اختلاف. زبانی که در ژاپن به آن تکلم می‌شود زبانی است آهنگ دار و صدادار و تقریبا تمام کلمات آن به حروف مصوت ختم می‌شوند. زبان ژاپنی (به ژاپنی: 日本語، نیهونگو) ، زبان مردم ژاپن و زبان رسمی دولت ژاپن است، که توسط حدود ۱۳۰ ملیون نفر سخن گفته می‌شود.حروف الفبای ژاپنی از سه سری حروف به نامهای هیراگانا (平仮名) و کاتاکانا (カタカナ) و کانجی (漢字) تشکیل شده است.

آموزش زبان عربی در سه سطح (مقدماتی،متوسط وپیشرفته):

زبان عربی کاملترین و دقیق ترین زبان دنیا، به اعتقاد زبان شناسان است و یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد می باشد. شمار کسانی که عربی را همچون زبان مادری به کار می‌برند ۱۷۴ تا ۴۴۲ میلیون تن است. عربی زبان رسمی بیش از 20 کشور عربی خاور میانه و آفریقا می باشد و به عنوان زبان دوم مسلمانان سایر ملل نیز جایگاه خاصی را داراست.

زبانهای رسمی سازمان ملل عبارتند از: انگلیسی،فرانسوی،عربی،روسی،اسپانیایی و چینی

برخی از قابلیت‌های Rosetta Stone Version 3 :

ایجاد توانایی خواندن و نوشتن

صحبت کردن به زبان مورد نظر بدون دست نوشته

احوال پرسی ، آدرس دادن ، درخواستهای مودبانه ، سفارش غذا ، قضاوت و...

بیان زمان ، تاریخ و شرایط آب و هوایی

تمرین‌های هوشمند و حرفه‌ای برای بهره برداری از آموخته‌های شما در شرایط واقعی

و از همه مهمتر آشنایی با فرهنگ و آداب و سنن هر زبان پس از یادگیری آن که یکی از اهداف اصلی رزتا استون می باشد.



اورجینال


شماره مجوز 1023065




فروشنده: تی تی شاپ

قیمت: 9,200 تومان

 

روش خرید: برای خرید نرم افزار آموزش زبان رزتا/اورجینال/، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نرم افزار آموزش زبان رزتا/اورجینال/

t بازدید : 53 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)
 

بسته آموزشی مقدماتی 15 زبان مهم دنیا

 

قابل استفاده برای توریست ها . مسافران و جهانگردان
.امکان تلفظ هر لغت
.امکان تغییر زبان آموزش به 15 زبان مختلف
.آموزش مفاهیم پایه ای 15 زبان زنده دنیا
.آموزش فعال و گویا
.نمایش اشکال هر لغت
.استفاده از بازی های رایانه ای برای یادگیری لغات
eurotalk محصول شرکت talk now
آموزش در موضوعات مختلف :غذاهاو رنگ ها و شمارش و خرید و اعضای بدن و...
شامل 15 زبان :انگلیسی
فرانسه
آلمانی
ترکی
سوئدی
اسپانیولی
لهستانی
یونانی
ژاپنی
عربی
چینی
هلندی
چک
مجاری


اورجینال



شماره مجوز :44545-877



فروشنده: ملی ایران

قیمت: 8,900 تومان

 

روش خرید: برای خرید بسته آموزشی مقدماتی 15 زبان مهم دنیا، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بسته آموزشی مقدماتی 15 زبان مهم دنیا

t بازدید : 43 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)
 

آموزش مکالمه زبان چینی دوزبانه /اورجینال/

 

آموزش مکالمه زبان چینی دوزبانه /اورجینال/



نرم‌افزاری فوق حرفه‌ای و قدرتمند در زمینه آموزش زبان چینی است که از سوی اکثر منتقدان نرم‌افزار دنیا لقب برترین نرم‌افزار آموزش زبان چینی دنیا را از آن خود کرده است که نمونه بارز آن جایگیری در رتبه اول و کسب مدال طلای برترین نرم‌افزار آموزش زبان دنیا برای چندمین سال پیاپی در وبسایت نقد نرم‌افزاری دنیا TopTenReviews است .به علاوه استفاده این نرم‌افزار در بسیاری از مراکز مطرح و علمی دنیا سبب موجب اطمینان اکثر خریداران از منحصر به فرد بودن و خرید آن شده است .

این نرم‌افزار فوق العاده با هوش مصنوعی بالایش، درست همانند یک معلم خانگی فوق هوشمند و خستگی ناپذیر، تمامی ارکان مورد نیاز برای آموزش زبان چینی و تمامی مهارت‌های لازم یادگیری هر زبان را همچون خواندن، نگارش، قدرت شنیدار، گفتار، دایره لغات و گرامر و حتی فرهنگ مورد نیاز یادگیری کشورهای سخن گوینده آن زبان را به تمرین و تکرار وا می دارد و دارای سطوح مختلفی از مبتدی تا پیشرفته می باشد که برای تمامی افراد در پکیج‌های مختلفی از سوی کمپانی سازنده عرضه شده است .

چرا Tell Me More را برترین نرم‌افزار آموزش زبان دنیا می نامیم ؟

- به دلیل دارا بودن بیش از 5 میلیون کاربر راضی در سرتاسر دنیا که آماری منحصر به فرد و چشمگیر است .

- به دلیل استفاده ارگان‌های سرشناس دنیا از این نرم‌افزار حرفه‌ای که به آن اطمینان کرده اند مانند The U.S. State Department, the U.S. Government, the FBI, the Canadian Federal Government, EDS, BMW, Carnival Cruise Lines, Mercedes, Telefónica

- به دلیل استفاده همه روزه در بیش از 10000 آموزشگاه، دانشکده و مراکز علمی آموزش زبان در سراسر دنیا .

قابلیت‌های منحصر به فرد Tell Me More قدرتمندترین نرم‌افزار آموزش زبان چینی در دنیا :

- ارائه شده در قالب سطوح مجزا و کامل مناسب برای تمامی افراد ، مقدماتی - متوسطه - پیشرفته

- صدها ساعت آموزش زبان چینی که بیشترین و سنگین ترین نرم‌افزار آموزش زبان در دنیاست !

- هزاران تمرین مننوع و زیر شاخه از فعالیت‌های تمرینی که در قالب شش طبقه بندی و کارگاه تمرینی درسی، فرهنگی، لغات، پرسش و پاسخ شفاهی و نوشتاری .

بهره گیری از جدید ترین فن آوری‌های آموزش زبان در دنیا در زمینه گفتار یا Speaking

- سیستم تشخیص صدای بسیار پیشرفته که صدای شما را به خوبی آنالیز و شناسایی می کند و ایراد تلفظی شما را رفع می کند .

- بهره گیری از فن آوری نوین S.E.T.S. یا Spoken Error Tracking System که به یافتن ایرادهای تلفظی و نمایش دقیقی ایراد‌های شما می پردازد که با تمرین بلافاصله مانع تکرار آن در شخص و موجب تصحیح این ایراد برای همیشه می شود.

- بهره گیری از انیمیشن‌های سه بعدی و شبیه سازی‌های صورت و حرکات لب که به یادگیری تلفظ صحیح کلمات بسیار کمک می کند .

- دارا بودن ویدیو ها و دیالوگ‌های متعدد روز مره در جریان آموزش .

افتخارات و جوایز متعدد کسب شده توسط Tell Me More از سوی منتقدان مطرح نرم‌افزاری دنیا

"نرم‌افزار Tell Me More جامع ترین و کامل ترین محصول آموزش زبان چینی موجود در بازار است." این گفته کنت بیر، از مسئولان بخش آموزش زبان چینی سایت about.com می‌باشد.

Tell Me More یکی از بهترین و قدرتمند ترین نرم‌افزارهای آموزش زبان چینی در دنیا بوده که به دلیل خلاقیت و نوآوری در تولید و به خصوص در آخرین نسخه آن، از مقبولیت بسیار زیادی برخوردار شده است. میلیونها کاربر از سراسر جهان و هزاران دانشگاه و مرکز آموزشی در کشورهای مختلف از جمله استفاده کنندگان این نرم‌افزار آموزشی می باشند.

برخی از خصوصیات این نرم‌افزار:

* صدها ساعت آموزش زبان در کل دوره ها.

* هزاران تمرین و فعالیت مختلف برای تقویت جنبه‌های مختلف زبان در کل دوره‌ها که در این نرم‌افزار به شش گروه زیر تقسیم‌بندی می شوند:

Lesson, Cultural, Grammar, Vocabulary, Oral and Written

* ارائه شده در چهار دوره و سطح مختلف که عبارتند از:

Beginner, Intermediate, Advanced, Business version

یکی از خصوصیات منحصر به فرد نرم‌افزار Tell Me More بهره گیری از آخرین و پیشرفته ترین تکنیک های3D Animations

تشخیص صدا است که به کاربر این امکان را می دهد به راحتی با نرم‌افزار صحبت کرده و یک مکالمه مجازی

را با یک فرد چینی زبان شبیه سازی کند. بسیاری از فعالیت‌های موجود در نرم‌افزار هم بر اساس همین قابلیت طراحی شده است.

برای بهبود و یادگیری بهتر تلفظ کلمات هم انیمیشن‌های سه بعدی طراحی شده است که به بهترین شکل شما را برای ادای تلفظ صحیح کلمات یاری می کند.

نرم‌افزار Tell Me More در حکم یک استاد کامل برای شماست، دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه زیاد برای شرکت در کلاس ندارید. خرید این نرم‌افزار را به همراه دیکشنری توصیه می کنیم.



اورجینال


شماره مجوز 563217/78532387



فروشنده: ملی ایران

قیمت: 9,200 تومان

 

روش خرید: برای خرید آموزش مکالمه زبان چینی دوزبانه /اورجینال/، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش مکالمه زبان چینی دوزبانه /اورجینال/

t بازدید : 53 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

آموزش زبان  EasyLanguage

 

همیشه یادگیری زبان دوم بعد از زبان مادری که معمولا هم یکی از 5 زبان زنده دنیا می باشد برای بسیاری از افراد امر آسانی نمی باشد. امروزه با وجود شیوه های مختلف آموزشی و یادگیری زبان این امر تقریبا برای همه افراد قابل دسترس و سهل شده است. نرم افزارهای مختلف کمک آموزشی که به کاربران در یادگیری زبان کمک شایانی می کنند. هر یک از این نرم افزارها دارای ویژگی های خاصی می باشند. همچنین می توان به نرم افزارهای ترجمه لغات و متون اشاره نمود که امروزه می توان بسیاری از این دسته ابزارها را برای ترجمه هر یک از زبان ها با یک جستجو در اینترنت مشاهده نمود.

EasyLanguage نام نرم افزاری برای آموزش زبان های خارجی و لغات جدید به صورت لذت بخش برای کاربران می باشد. این نرم افزار با دارا بودن پایگاه داده ای قدرتمند و دارا بودن بیش از هزاران لغت در خود می تواند در یادگیری لغات و اصطلاحات زبان جدید به کاربر کمک رسانی کند. به کمک این نرم افزار شما قادر می توانید با شیوه صحیح خواندن و نوشتن و درک بهتر کلمات آشنا شوید. از ابزارهای موجود دیگر در این نرم افزار می توان به توانایی تست دانش خود به وسیله سوالات موجود در برنامه اشاره نمود. زبان پایه این نرم افزار زبان انگلیسی می باشد و برای یادگیری زبان های آلمانی ، اسپانیایی و فرانسوی دارای کاربرد می باشد. این نرم افزار محصولی از EasySoft می باشد.
این مجموعه شامل :
منابع اصلی و معتبر برای هر کسی که علاقه مند به یادگیری زبان
دستور زبان و همچنین لغات و عبارات ضروری گرامری
2200 کلمه و بیش از 600 صفحه فرهنگ لغت چاپ شده
تلفظ های زبان ها به صورت کامل
به همراه بازیهای تعاملی ، فیلم ها و تورهای عکس برای فهم بیشتر مطالب
زبان های موجود در این برنامه :
Arabic, Czech, Chinese, Danish, Dutch, English, French, German, Greek, Hebrew, Hungarian, Indonesian, Italian, Japanese, Korean, Polish, Portuguese, Romanian, Russian, Spanish, Swedish, Tagalog, Thai, Turkish, Zulu.

فروشنده: پويا پرداز

قیمت: 13,400 تومان

 

روش خرید: برای خرید آموزش زبان EasyLanguage ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید آموزش زبان  EasyLanguage

t بازدید : 45 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)
 

آموزش زبان برای کودکان Magic English

 

بهترین و جذابترین مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان
این مجموعه با استفاده از شخصیتهای کارتونی( سیندرلا، میکی موس، گوفی، دنل داک، شیر شاه و...) به کودکان این امکان را می دهد به راحتی زبان انگلیسی را فرا بگیرند.همچنین این نرم افزار با به کاربردن امکاناتی مانند زیر نویس کلمات و تکرار موزیکهای شاد و زیبا یادگیری زبان انگلیسی رابرای کودکان آسان می سازد.
ارائه محصولات با کیفیت بالا و بسته بندی مناسب و با کیفیت و همچنین گارانتی تعویض محصولات نشان از اهمیت رضایت مشتری در نزد ما می باشد.
مجوز: 155/23652

فروشنده: پارس دان

قیمت: 7,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید آموزش زبان برای کودکان Magic English، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش زبان برای کودکان Magic English

t بازدید : 61 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)
 

پکیج طلایی آموزش زبان های  انگلیسی؛فرانسه؛ایتالیایی؛عربی و استانبولی +هدیه اصل

 

پکیج طلایی آموزش زبان های انگلیسی؛فرانسه؛ایتالیایی؛عربی و استانبولی +هدیه اصل(نوشت افزار اصل )
--------------------------------------------------------------------------------------------------
با کیفیت عالی
چندین روش مختلف برای آموزش زبانهای مختلف
در کمتر از سه ماه یک زبان دیگر بیاموزید.
شماره مجوز محصول اور جینال :59789415454101410

فروشنده: تهران مارکت ایران

قیمت: 21,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید پکیج طلایی آموزش زبان های انگلیسی؛فرانسه؛ایتالیایی؛عربی و استانبولی +هدیه اصل ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پکیج طلایی آموزش زبان های  انگلیسی؛فرانسه؛ایتالیایی؛عربی و استانبولی +هدیه اصل

t بازدید : 57 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)
 

آموزش زبان Rosetta Stone اورجینال

 

آموزش زبان Rosetta Stone

English

+

German

یادگیری یک زبان جدید درهای زیادی را به روی ایجاد روابط جدید بین انسانهای مختلف از نژادهای گوناگون می گشاید ، و این چیزی نیست جز اعجاز زبان ؛ نرم افزار های جامع آموزش زبان Rosetta Stone ، که یکی از محبوبترین و پر فروش ترین نرم افزار های آموزش زبان در جهان است می تواند با متد خاص و منحصر به فردی که دارد راه حلی نهایی برای یادگیری بسیاری از زبان های جهان باشد.
ماموریت اصلی و اساسی رزتا استون این است که یک راه حل اساسی و و بهترین تکنولوژی یادگیری زبان را در اختیارمان گذارد تا زندگی و جهان پیرامونمان بهتر بشناسیم.در راستای انجام این هدف نسخه ۳ از این مجموعه نرم افزار به تازگی منتشر شده است .نسخه ۳ رزتا استون یک روش جدید در آموزش زبان است. این نسخه از رزتا استون با شتاب همراه با شتاب بخشیدن به سرعت یادگیری به مهارت های شما به طور هوشمند امتیاز می دهد.

به وسیله این نرم افزار زبان های خارجی مورد نظر خود را با فعالیت هایی که بر اساس مهارتهای شنیدار و گفتار طراحی شده اند می آموزید. پس از تمرین با بخش تشخیص صدای نرم افزار و ابزارهای تحلیل می توانید کلمات را به درستی تلفظ نمایید و به راحتی صحبت کنید.

متد ویژه رزتا استون شما را از داشتن مهارت کافی جهت مکالمه درباره موضوعات مختلف مطمئن می سازد.

پیگیری مسیر پیشرفت و آموزش جهت تقویت و بازدید نیازها با ویژگی های منحصر به فرد (آداپتیو ریکال)



تعداد: 1DVD اورجینال قیمت :5900 تومان


قابلیت های جدید این نسخه شامل تکنولوژی تشخیص صدا و سخنران است که صدای کاربران را با تلفظ صحیح کلمات مقایسه می کند و در صورت عدم تطابق هشدار می دهد. همچنین منحنی ها و گزارشاتی از پیشرفت زبان آموز در اختیار می گذارد که بدین ترتیب زبان آموز متوجه خواهد شد بر روی چه مهارت هایی باید سرمایه گذاری بیشتری کند.
شما از کار کردن با رزتا استون احساس خستگی نخواهید کرد چرا که این نرم افزار برای یادگیری زبان شما را تحت فشار قرار نمی دهد بلکه با به وجود آوردن محیطی جذاب و مفرح از لحظه لحظه زمان شما کمال استفاده را می برد چرا که زمان کاربر برای رزتا استون از اهمیت بالایی برخوردار است.
زبان هایی که به طور رسمی از سوی رزتا استون در نسخه جدید منتشر شده اند. آموزش زبان انگلیسی در سه سطح(مقدماتی ، متوسط و پیشرفته) به گویش های بریتانیایی و آمریکایی

آنچه در این مجموعه می آموزید :

دو زبان انگلیسی و آلمانی در 5 سطح ، درک روزمره یک زبان ، از طریق فعالیت های مبتنی بر مهارت های شنیدن و خواندن به سرعت به این مهم دست خواهید یافت .

عبارات را صحیح تلفظ می کنید، پس از تمرین با فن آوری تشخیص صدای نرم افزار و ابزارهای تحلیل ، تلفظ ساده خواهد شد .بدون نیاز به دست نوشته صحبت می کنید ، با فعالیت های مربوط به زندگی رزتا استون شما می توانید ظرف مدت کوتاهی مهارت های زندگی واقعی رابه زبان خارجی مورد نظرتان بیاموزید .یعنی نرم افزار در شما مهارت و جسارت گفتگو را تقویت خواهد نمود ، به درستی می نویسید و هجی می کنید ، طی یک روند تدریجی حروف ، کلمات ،و جملات را به طور صحیح خواهید ساخت . به انجام مکالمات زندگی طبیعی مبادرت می ورزید ، با فعالیت های milestone در موقعیت های شبیه سازی شده قرار می گیرید وبه تنهایی از درستی انجام مکالمات اطمینان حاصل می کنید .

آنچه را یاد می گیرید از یاد نخواهید برد ، قابلیت منحصر به فرد Adaptive Recall به شما توانایی نگه داری و بازیابی مهارت های زبانی را درجهان واقعی خواهد داد .



تعداد: 1DVD اورجینال قیمت :5900 تومان



زبان انگلیسی به عنوان زبان مادری در کشورهای انگلستان، آمریکا، کانادا، استرالیا، ایرلند، نیوزلند، افریقای جنوبی و بسیاری کشورهای دیگر تکلم می‌شود.تعداد کسانی که زبان مادری‌شان انگلیسی است به بیش از ۳۸۰ میلیون نفر می رسد. انگلیسی در اکثر کشورها اگر زبان رسمی نباشدبه عنوان زبان دوم است و مهم‌ترین زبان دنیا در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، صنعتی، فرهنگی و علمی و در روابط بین‌الملل بشمار می‎آید.
آموزش زبان آلمانی در سه سطح (مقدماتی،متوسط و پیشرفته):
این زبان یکی از مهم‌ترین زبان‌های جهان است و علاوه بر آلمان در کشورهای اتریش و لیختنشتاین نیز تنها زبان رسمی می‌‌باشد ؛ در سوئیس، بلژیک و لوکزامبورگ به عنوان یکی از زبانهای رسمی به حساب می‌‌آید و در اروپای شرقی و نامیبیا نیز صحبت می‌‌شود. شمار کسانی که‌ زبان آلمانی را همچون زبان مادری خود در اتحادیه‌ اروپا به‌ کار می‌برند از گویشوران دیگر زبان‌های این اتحادیه‌ بیشتر است. جمعاً حدود ۱۱۰ میلیون نفر به زبان مادری آلمانی صحبت می کنند ، از لحاظ اهمیت نیز این زبان سومین زبان جهان به شمار می رود.

برخی از قابلیت های Rosetta Stone Version 3 :

ایجاد توانایی خواندن و نوشتن

صحبت کردن به زبان مورد نظر بدون دست نوشته

احوال پرسی ، آدرس دادن ، درخواستهای مودبانه ، سفارش غذا ، قضاوت و…

بیان زمان ، تاریخ و شرایط آب و هوایی

تمرین های هوشمند و حرفه ای برای بهره برداری از آموخته های شما در شرایط واقعی

و از همه مهمتر آشنایی با فرهنگ و آداب و سنن هر زبان پس از یادگیری آن که یکی از

اهداف اصلی رزتا استون می باشد.



درباره رزتا استون :

بنیان گذار متد Rosseta Stone شخصی به نام Allen Stoltzfus می باشد که به دنبال راهی بهتر برای آموختن زبانهای دیگر بود .او در سال 1980 شروع به مطالعه زبان روسی نمود .اما از پیشرفت کند خود ناامید شد، خوشبختانه او می دانست که راه بهتری برای آموختن زبان وجود دارد .از طریق "غوطه ور شدن" که این تجربه را سالها قبل درهنگام مطالعه زبان آلمانی بدست آورده بود، شناخت فرهنگ آلمان بدون نشستن در کلاس درس . او خود رابه طور طبیعی و بدون ترجمه کردن در زبان آلمانی غوطه ور ساخت. و این یک ایده بود برای شبیه سازی کامپیوتری زبان بومی ، روابط ، صداها ، تصاویر برای یادگیری زبان بدون ترجمه ، او این ایده را با برادرش که دارای دکترای کامپیوتر بود مطرح نمود این گونه بود که در سال 1992 نرم افزار روزتا استون طراحی شد .

نرم افزار روزتا استون با استفاده از ترکیبی از تصاویر، متن، صدا و، با سطوح دشواری در افزایش پیشرفت دانش آموز، به منظور آموزش اصطلاحات واژگان مختلف و توابع دستوری به طور مستقیم، بدون تمرین و مشق دادن و یا ترجمه ، تاثیرات چشم گیری داشته است . به این روش "غوطه وری دینامیک" گفته می شود.این شرکت در حال حاضر دارای دفاتری در سراسر جهان، از جمله لندن، مونیخ، توکیو، سئول، و بولدر، ایالت کلرادومی باشد.

تعداد: 1DVD اورجینال قیمت :5900 تومان









روش خرید : برای خریداین محصول پس از کلیک بر روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کارتان تحویل و بعدا هزینه را به مامور پست پرداخت نمایید.

نکته دوم: کلیه محصولات این فروشگاه طبق موازین جمهوری اسلامی ایران عرضه و حقوق کپی رایت نیز رعایت شده است.

فروشنده: کلبه سیاه

قیمت: 5,900 تومان


روش خرید: برای خرید آموزش زبان Rosetta Stone اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش زبان Rosetta Stone اورجینال

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 151
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 217
  • بازدید سال : 2,078
  • بازدید کلی : 39,283