loading...
فروشگاه
t بازدید : 66 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

مجموعه بزرگ آموزشی زبان انگلیسی English Today به صورت اورجینال

 

خرید پستی آموزش زبان English Today







مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی

English Today

دارای بسته بندی شکیل و گارانتی

شامل 26 دی وی دی

مجموعه فوق العاده آموزش زبان انگلیسی English Today !



English Today یک محصول جدید و نوآورانه برای آموزش زبان انگلیسی می باشد که با هدف برآوردن نیازها و حداکثر استفاده برای دانش آموختگان طراحی گردیده است. English Today فقط یک پیشرفت ساده در یادگیری آموزش زبان انگلیسی نیست بلکه نشان دهتده یک رویکرد کاملآ جدید در برابر ساختار آموزش به روش ویدئویی است. در این آموزش زبان استاد ، دانشجو را در یک سری از داستانهای تنظیم شده راهنمایی می کند ، همچنین فرد می تواند به تمرین آنچه که در یک محیط تعاملی آموخته است بپردازد.

این مجموعه با استفاده از سه روش بسیار تاثیر گذار (صوتی – ویدئویی – متنی) شما را از ابتدایی ترین اصول تا دوره های پیشرفته همراهی می کند .

در هر دی وی دی تمامی فایل های صوتی مربوط به هر درس و فایل متنی (PDF) هر درس قرار دارد همچنین هر درس شامل بخشی برای کار و تمرین ، تمرینات تعاملی و جدول های گرامر برای تست مهارتهای دستور زبان می باشد.

این دوره متشکل از ۲۶ درس در شش مرحله است . هر درس شامل یک کتاب ، یک دوره آموزش ویدئویی و یک دوره آموزش تصویری است . روش بهینه برای یادگیری دروس به این شکل است که ابتدا آموزش ویدئویی را مشاهده نمائید ؛ سپس از آموزش های صوتی استفاده نمائید و در نهایت از تمرینات و آزمون های کتاب بهره ببرید .

این آموزش زبان توسط موسسه غیر انتفاعی ETS به عنوان یک روش معتبر برای آمادگی امتحان تافل iBT به رسمیت شناخته شده است.


تافل یک آزمون زبان انگلیسی است که تمام دانشجویان خارجی که می خواهند در آمریکا و همچنین بعضی از دانشگاههای اروپا به ادامه تحصیل بپردازند باید آن را پشت سر بگذارند. این آموزش زبان برای آمادگی ، TOEIC نیز مفید می باشد ، TOEIC یک آزمون با جهت گیری تجاری می باشد.



»» ویژگی های این مجموعه :

مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی English Today
قابل اجرا در کامپیوتر و پلیر های خانگی
به همراه فایل های صوتی و دفترچه راهنمای الکترونیکی
دارای گارانتی تعویض در صورت خراب بودن دیسک ها
بسته بندی شکیل و اختصاصی در دو پک 14 تایی و 12 تایی
شامل 26 دی وی دی



توضیحات تکمیلی :

English Today

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید ؛ آموزش های این دوره به ۶ مرحله مختلف تقسیم می شود :

۱- Beginner :

اگر آشنایی شما با زبان انگلیسی ؛ تنها در حد شناختن حروف الفبا و فعل ها و کلمات رایج انگلیسی (نظیر Hello ، GoodBye ، Good Morning و… ) است . شما در این سطح قرار می گیرید .

۲- Elementary :

افرادی که در این سطح قرار می گیرند ؛ تنها دایر لغات و افعالی که می شناسند کمی گسترده تر از افراد Beginner است . در این سطح شما هنوز معنای بسیاری از کلمات را نمی دانید و توانایی خواندن ؛ نوشتن و یا درک گفتار را ندارید . در این سطح ؛ شما با کلمات و افعال رایج آشنائید و تا حدودی قوائد زبان انگلیسی را می شناسید و می توانید متون خیلی ساده انگلیسی را به کمک دیکشنری بخوانید . ولی هنوز توانای صحبت کردن و یا درک گفتار را ندارید .

3- Lower :

افراد در این سطح می توانند به سختی انگلیسی صحبت کنند و مفهوم خود را برسانند ؛ همینطور می تواند منظور تقریبی طرف مقابل در مکالمه را متوجه شوند . ولی هنوز تسلط کامل و لازم به زبان انگلیسی را ندارند .

4- Upper :

در این سطح پیشرفت قابل توجهی داشتید و می توانید متون انگلیسی را با کمی کمک گرفتن از دیکشنری بخوانید ؛ ۷۰ درصد معنای


شماره مجوز : 873297/2313

فروشنده: ملی ایران 3

قیمت: 19,500 تومان

 

روش خرید: برای خرید مجموعه بزرگ آموزشی زبان انگلیسی English Today به صورت اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید مجموعه بزرگ آموزشی زبان انگلیسی English Today به صورت اورجینال

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 151
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 167
  • بازدید ماه : 308
  • بازدید سال : 2,169
  • بازدید کلی : 39,374